Pfff 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 9 days ago
Poah zieke track inderdaad. Alles, vanaf eerste tot aan laatste seconde, klopt gewoon 
Ontzettend hoge kwaliteit dit. Meteen hooked vanaf de eerste play! Gave kick in dat eerste deel van de tweede mid. 
-
BHardtraxxer
- 105 posts member since 2018
- last seen May 2023
Hij blijft bezig! Wat een onwijs sterke productie is dit zeg! 
Wat een plaat
Hij is ook een van de weinige artiesten die tegenwoordig nog fulls uitbrengt die langer dan 4-5 minuten duren. Vaak is het alleen een opbouw van 2 minuten en dan 2 climaxen en klaar. Van die lange mid-intro's zoals in dit nummer mis ik echt de laatste tijd.
Heel eerlijk, ik had een dikkere track verwacht na al deze reacties.
Die vocalen over Wolves en packs ben ik wel beetje klaar mee.
Opbouw van de track wel heel dik. Hij maakt altijd wel complete tracks zoals het eerder ook gebeurde. Melodie zal helaas niet bij mij echt blijven hangen deze keer. Misschien moet ik m vaker horen om m vet te gaan vinden.
Die vocalen over Wolves en packs ben ik wel beetje klaar mee.
De intro is wel zo gruwelijk vet gedaan en dan ook nog eens een steengoede melodie neerzetten.. Wat een held is het toch ook! Kwaliteit! 
Pfoeh gelukkig. Dacht al dat ik de enige was met deze impopulaire mening. Misschien vaker luisteren, maar zoals zo vaak bij Wildstylez pakt de melodie me nergens. Ben geen fan van dit soort melodieën.Parvuz wrote:Heel eerlijk, ik had een dikkere track verwacht na al deze reacties.![]()
Die vocalen over Wolves en packs ben ik wel beetje klaar mee.Opbouw van de track wel heel dik. Hij maakt altijd wel complete tracks zoals het eerder ook gebeurde. Melodie zal helaas niet bij mij echt blijven hangen deze keer. Misschien moet ik m vaker horen om m vet te gaan vinden.
Heerlijke track van begin tot eind!Anonymous wrote:Die tweede climax zeg
Maar de 2 climaxen zijn toch identiek?
Zit weer sterk in elkaar hoor! Melodie pakt mij wat minder dan zijn vorige nummers maar daarbuiten is de sfeer weer prima neergezet in dit nummer 
-
A
2e climax van de midintro inderdaadjaron123 wrote:Heerlijke track van begin tot eind!Anonymous wrote:Die tweede climax zeg
Maar de 2 climaxen zijn toch identiek?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
2e climax van de midintro
maat
-
A