Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez & E-Life - Run With The Wolves (AOC011)

Label: Art Of Creation
WEB release: 24/01/2019

Tracks:
Wildstylez & E-Life - Run With The Wolves

Samples:


Bron:
Citaat:
Almost ready to release my first track of 2019!! "Run With The Wolves" with @e_life will be out on @ArtofCreation_ next Thursday
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:03 
 
Hardtraxxer

Beste mid intro die ik dit jaar gehoord heb <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gaaf die tweede kicks in de mid. Al tijden niet zo'n kick gehoord, erg gaaf! :drool:
Melodie is ook weer tof, maar moet nog wat wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een prachtplaat weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez blijft maar bezig met die heerlijke tracks :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 15:03 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Wat een prachtplaat weer :worship:


Plaat van de avond :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geert4r3nd schreef:
Plaat van de avond :worship:


Dit. De meeeslependheid van die melodie, dat kwam echt zo goed door. Prachtig om die chants te horen, met die E-Life vocalen die ik deze keer echt iets toe vind voegen.

Ik weet niet wat er met Wildstylez aan de hand is, maar ik hoop dat hij dit nog heel lang vast houdt! Die man heeft zo'n geweldig studiojaar achter de rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Zooo dan, Wildstylez is echt in topvorm dit jaar inderdaad. Dikke mid en een super fijne melodie. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een en al kippenvel deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:14 
 
Hardtraxxer

ongekend dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is de euphorische hardstyle die ik wil horen! Wat een geweldige plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Plaat van de avond! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 00:00 
 
Hardtraxx Elite

Nog steeds de beste producer ooit zal ook wel zo blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 00:21 
 
Hardtraxxer

Heerlijk plaatje! Wildstylez flikt het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Nog steeds de beste producer ooit zal ook wel zo blijven


Enorm goed? Ja.

Beste? Nooit :lol:

Veel meer dan de zelfde soort euforische hardstyle of een climax met zo'n harddrop deuntje komt er niet uit de beste man. Dan klinkt het wel enorm goed, maar verder dan dat komt het ook niet. Zat artiesten in andere genres of over meerdere genres die wel beter zijn. In de hardstyle is hij wel een van de beteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
Nog steeds de beste producer ooit zal ook wel zo blijven


Enorm goed? Ja.

Beste? Nooit :lol:

Veel meer dan de zelfde soort euforische hardstyle of een climax met zo'n harddrop deuntje komt er niet uit de beste man. Dan klinkt het wel enorm goed, maar verder dan dat komt het ook niet. Zat artiesten in andere genres of over meerdere genres die wel beter zijn. In de hardstyle is hij wel een van de beteren.


Je doet alsof hij alleen maar harddrop deuntjes maakt, wat onzin is natuurlijk. Wildstylez is wel een van de beteren over meerdere genres op het moment, vind ik iig. Kijk naar het aantal platen dat hij dit jaar heeft gemaakt. Ook nog die 10 - 15 P1 platen. En dan allemaal van de hoogste kwaliteit, geen 1 kut plaat. Het ligt er uiteindelijk ook wel aan of je z'n muziek vet vindt of niet, maar ik denk niet dat je hem de credits geeft die hij verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DisAster schreef:

Je doet alsof hij alleen maar harddrop deuntjes maakt, wat onzin is natuurlijk.


Broken Balance schreef:
Veel meer dan de zelfde soort euforische hardstyle of een climax met zo'n harddrop deuntje komt er niet uit de beste man.


Vent, hoe leid je dat af van deze zin? Het harddrop is wel minder de laatste tijd gelukkig, maar dan geld toch nog gewoon het eerste wat ik zeg?

Maar hoe is Wildstylez beter over meerdere genre's? Hij maakt niet eens meerdere genre's. Of het een kutplaat is of niet, is gewoon smaak. Goed geproduceerd zijn ze zeker, maar ik vind niet enorm veel onderling verschil in zijn platen en ook in die van P1 (de uitzonderingen daar gelaten en het is zeker meer verschil dan sommige anderen in de scene).

Ik wil Wildstylez zeker credits geven voor dat hij een goede producer is, ook een van de betere in de hardstyle en veel van zijn platen liggen mij wel. Maar hij komt echt niet in de buurt van namen als Axwell, Ophidian en Rob Swire.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
DisAster schreef:

Je doet alsof hij alleen maar harddrop deuntjes maakt, wat onzin is natuurlijk.


Broken Balance schreef:
Veel meer dan de zelfde soort euforische hardstyle of een climax met zo'n harddrop deuntje komt er niet uit de beste man.


Vent, hoe leid je dat af van deze zin? Het harddrop is wel minder de laatste tijd gelukkig, maar dan geld toch nog gewoon het eerste wat ik zeg?

Maar hoe is Wildstylez beter over meerdere genre's? Hij maakt niet eens meerdere genre's. Of het een kutplaat is of niet, is gewoon smaak. Goed geproduceerd zijn ze zeker, maar ik vind niet enorm veel onderling verschil in zijn platen en ook in die van P1 (de uitzonderingen daar gelaten en het is zeker meer verschil dan sommige anderen in de scene).

Ik wil Wildstylez zeker credits geven voor dat hij een goede producer is, ook een van de betere in de hardstyle en veel van zijn platen liggen mij wel. Maar hij komt echt niet in de buurt van namen als Axwell, Ophidian en Rob Swire.


Oh hele euforische hardstyle gedeelte niet gelezen, maar dan is het allemaal alsnog een manier van neerzetten alsof het simpel is. "Meer dan een goal komt er van [goede voetballer] niet af".

En ja mooi dat dan het eerste geldt wat je zegt, maar dat betekent dus alsnog niet heel veel. Je kunt ook niet belachelijk veel variatie in hardstyle brengen, als je dat wel doet is het allemaal te onsamenhangend voor mensen. Als je echt variatie wilt moet je haast een ander genre gaan produceren.

Kutplaat slaat toch gewoon op meerdere aspecten, je kunt de muziek niet mooi vinden maar zeggen dat zijn tracks kutplaten ZIJN is wat anders dan het vinden. Als het kutplaten zijn dan denk ik aan ongeïnspireerde en kwalitatief slechte muziek die afgeraffeld is etc. Maar die lijn tussen objectief en subjectief blijft toch vaag en daar is altijd onenigheid over.

En verschil is toch ook niet uitgerekend de maatstaaf voor een goede producer. Snap trouwens ook niet precies wat je met verschil bedoelt, als het om zijn stijl gaat, slaat het niet echt ergens op. Vind dan alsnog dat hij best veel verschil in zijn platen heeft gestopt.

Over meerdere genres als in producers over het algemeen, niet als in producen in meerdere genres. Het is allemaal muziek en het niveau waarop hij produceert is gewoon heel hoog, ook over meerdere genres genomen. Hardstyle maken met zo'n hoge kwaliteit is gewoon iets wat niet veel mensen kunnen, weggelaten of een producer überhaupt hardstyle kan maken. Het gaat meer om het feit dat hardstyle een van de moeilijkste genres is om te produceren, en hij dat op zo'n hoog niveau doet. Een van de beteren slaat ook niet op een top 3 ofzo, aangezien er doezend soorten elektronische muziek zijn.

Maar uiteindelijk is het ook niet echt te zeggen, misschien heb ik het ook wel gewoon fout.

Neemt niet weg dat wat je zei als een understatement overkomt. Bijna alles wat je zei is op een negatieve wijze geformuleerd, dus ik denk niet dat je hem de credits geeft die hij verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De eerste drie woorden die ik neerzette gaven aan dat ik hem een enorm goede producer vind :P.

En op zijn niveau hardstyle maken is moeilijk inderdaad, hardstyle zelf maken wordt tegenwoordig wel steeds makkelijker met al die tutorials, plug-ins, sample packs e.d.

Maar je hoort altijd wel wanneer het een typische Wildstylez plaat is. Er valt in hardstyle zelf ook niet veel te variëren inderdaad, maar ik zie sommige artiesten wel veel verschillende dingen doen (Zoals Clockartz), dus het kan wel. Of het rendabel is, is wat anders. Je kunt de platen goed uit elkaar halen, maar de formule is wel vaak het zelfde (maar dat kan aan het genre an sich liggen en of je publiek het trekt, rendabel). Dat maakt het relatief gezien wel wat variërend, maar niet enorm.

Vind persoonlijk het kunnen neerzetten van originele platen en sounds wel een eis voor een sterke producer. Of ze goed worden ontvangen door het publiek is niet echt een maatstaf voor een goede productiekwaliteit. Kan supergoed geproduceerd zijn maar het publiek kan het niks aan vinden. Wil niet zeggen dat Wildstylez dit niet kan of hier slecht in is, maar hij hoort zeker niet bij de top op dit gebied :P

Ik geef zat aan in beide berichten dat ik het een goede producer vind en een van de besten in HS, maar over alles relatief gezien zeker niet de beste en ook niet een van de besten als in top 25 van de wereld oid. Want dat is het punt waar ik op in ging bij je boy Milfard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:55 
 
Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
Nog steeds de beste producer ooit zal ook wel zo blijven

100%
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Millard Fillmore schreef:
Nog steeds de beste producer ooit zal ook wel zo blijven

100%


Idem. Deze plaat bewijst dat weer (persoonlijke mening natuurlijk :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bowlingbal schreef:
Millard Fillmore schreef:
Millard Fillmore schreef:
Nog steeds de beste producer ooit zal ook wel zo blijven

100%


Idem. Deze plaat bewijst dat weer (persoonlijke mening natuurlijk :P)


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ongekend goed weer :worship: Net als hierboven al wordt gezegd, voor mij de absolute beste producer van dit moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ijzersterk deze! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ontzettend dik weer :loving:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle