Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Artiest: Dj Thera & Sjammienators
Track(s): Counting Sheep
Sample/video:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 52 minutes ago
Normaal geen fan van uptempo. Heb er niets mee.
Moet wel zeggen dat dit melodietje in je kop gaat zitten: Eels - I Need Some Sleep. Hoe komen jullie er in godsnaam bij om dat te gebruiken? :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Misschien leuk om een 2e collab te maken die dan juist op 150-155 BPM ligt?
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 52 minutes ago
Delt-A wrote:Misschien leuk om een 2e collab te maken die dan juist op 150-155 BPM ligt?
Vet idee! Gordon maakt zelf ook wel hardstyle onder de naam Tha Audience. Probeert daarmee beetje de oude hardstyle feeling te pakken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind de plaat, zoals verwacht, niks.

Maar het is natuurlijk logisch dat ze uptempo pakken want dat is populair atm en kun je meer aan winnen natuurlijk.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Dit is uiteraard nog maar een klein stukje van de eerste drop waar nog geen melodie in zit, main climax bevat wel een uiterst catchy melo, dus echt volledig oordelen op basis van een LQ kan ook niet echt, maar omdat dr toch al wat gesproken werd in t wist je dat topic, dacht ik ahh laat ik dit stukje maar ff hier plaatsen :D
Parvuz wrote:oe komen jullie er in godsnaam bij om dat te gebruiken?
Ideetje van Gordon xd
Delt-A wrote: Misschien leuk om een 2e collab te maken die dan juist op 150-155 BPM ligt?
Zeker leuk idee! Denk zelfs dat de track hoe we m nu hebben ook erg leuk op dat tempo kan werken
Parvuz wrote:Probeert daarmee beetje de oude hardstyle feeling te pakken.
Zodoende hadden we ook wel vaker contact dus toen ik de uitdaging aanging om een uptempo release te maken, was het niet meer dan logisch om een collab met hem aan te gaan.
Broken Balance wrote:kun je meer aan winnen natuurlijk.
Ik zie het vooral als uitdaging. Ik sluit zo'n beetje mn hele dj carriere al mn setjes af met een 200+ BPM track en omdat mijn Dj Thera Solo event er aan zit te komen, wil ik ook graag bij elke BPM range die ik draai, eigen tracks ten gehore kunnen brengen. Vanaf zo'n 180 bpm heb ik niet eerder tracks gemaakt, dus vandaar. Ik ben tevens bezig met een collab met Kasparov wat wat meer de mainstream/millenium kant op gaat.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
DjThera wrote:een collab met Kasparov wat wat meer de mainstream/millenium kant op gaat.
Feat. Zwaargewicht voor de vocalen?
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Komen er wat gated kicks in?
Hardtraxxer
374 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Alm1ghty wrote:
DjThera wrote:een collab met Kasparov wat wat meer de mainstream/millenium kant op gaat.
Laat die er a.u.b. uit
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Hoe zit dat nu met Kasparov? dat was ooit Noisecontrollers maar heeft het alias aan iemand anders gegeven ofzo?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
broodjebeenham wrote:Hoe zit dat nu met Kasparov? dat was ooit Noisecontrollers maar heeft het alias aan iemand anders gegeven ofzo?
NC heeft een tijdje geproduceerd eronder, maar nooit gedraaid, dat is altijd Bas Verheul geweest (een andere Bas dus). Toen Kasparov naar Neophyte Records ging, is dat overgenomen door Tha Playah. Geen idee wie het tegenwoordig doet.
Hardtraxxer
last seen 15 days ago
Steffnov wrote:
broodjebeenham wrote:Hoe zit dat nu met Kasparov? dat was ooit Noisecontrollers maar heeft het alias aan iemand anders gegeven ofzo?
NC heeft een tijdje geproduceerd eronder, maar nooit gedraaid, dat is altijd Bas Verheul geweest (een andere Bas dus). Toen Kasparov naar Neophyte Records ging, is dat overgenomen door Tha Playah. Geen idee wie het tegenwoordig doet.
Op Neophyte Records toch ook nog een tijdje denk ik aangezien Point Of No Return op het E=nc2 album terug te vinden is.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Even een kleine check laat zien dat Bas nog steeds alles voor Kasparov deed in 2012 op Neophyte Records, eveneens Point Of No Return.

Daarna, vanaf 2013, kan ik het echter niet meer zien. Ik neem aan dat vanaf dat punt Tha Playah het heeft overgenomen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
soundgenius_91 wrote:
Alm1ghty wrote:
Laat die er a.u.b. uit
Hoezo? Vond "Poeder in je neusgat" en "Keihard naar de Tyfus" echt subliem.
Hardtraxxer
last seen 15 days ago
Alm1ghty wrote: Hoezo? Vond "Poeder in je neusgat" en "Keihard naar de Tyfus" echt subliem.
Sorry was ff vergeten wat voor een grote toevoeging hij is aan de scene ^^
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026

vanaf 5:42