Artiest: Dj Thera & Sjammienators
Track(s): Counting Sheep
Sample/video:
Track(s): Counting Sheep
Sample/video:
Vet idee! Gordon maakt zelf ook wel hardstyle onder de naam Tha Audience. Probeert daarmee beetje de oude hardstyle feeling te pakken.Delt-A wrote:Misschien leuk om een 2e collab te maken die dan juist op 150-155 BPM ligt?
Ideetje van GordonParvuz wrote:oe komen jullie er in godsnaam bij om dat te gebruiken?
Zeker leuk idee! Denk zelfs dat de track hoe we m nu hebben ook erg leuk op dat tempo kan werkenDelt-A wrote: Misschien leuk om een 2e collab te maken die dan juist op 150-155 BPM ligt?
Zodoende hadden we ook wel vaker contact dus toen ik de uitdaging aanging om een uptempo release te maken, was het niet meer dan logisch om een collab met hem aan te gaan.Parvuz wrote:Probeert daarmee beetje de oude hardstyle feeling te pakken.
Ik zie het vooral als uitdaging. Ik sluit zo'n beetje mn hele dj carriere al mn setjes af met een 200+ BPM track en omdat mijn Dj Thera Solo event er aan zit te komen, wil ik ook graag bij elke BPM range die ik draai, eigen tracks ten gehore kunnen brengen. Vanaf zo'n 180 bpm heb ik niet eerder tracks gemaakt, dus vandaar. Ik ben tevens bezig met een collab met Kasparov wat wat meer de mainstream/millenium kant op gaat.Broken Balance wrote:kun je meer aan winnen natuurlijk.
Feat. Zwaargewicht voor de vocalen?DjThera wrote:een collab met Kasparov wat wat meer de mainstream/millenium kant op gaat.
Laat die er a.u.b. uitAlm1ghty wrote:Feat. Zwaargewicht voor de vocalen?DjThera wrote:een collab met Kasparov wat wat meer de mainstream/millenium kant op gaat.
NC heeft een tijdje geproduceerd eronder, maar nooit gedraaid, dat is altijd Bas Verheul geweest (een andere Bas dus). Toen Kasparov naar Neophyte Records ging, is dat overgenomen door Tha Playah. Geen idee wie het tegenwoordig doet.broodjebeenham wrote:Hoe zit dat nu met Kasparov? dat was ooit Noisecontrollers maar heeft het alias aan iemand anders gegeven ofzo?
Op Neophyte Records toch ook nog een tijdje denk ik aangezien Point Of No Return op het E=nc2 album terug te vinden is.Steffnov wrote:NC heeft een tijdje geproduceerd eronder, maar nooit gedraaid, dat is altijd Bas Verheul geweest (een andere Bas dus). Toen Kasparov naar Neophyte Records ging, is dat overgenomen door Tha Playah. Geen idee wie het tegenwoordig doet.broodjebeenham wrote:Hoe zit dat nu met Kasparov? dat was ooit Noisecontrollers maar heeft het alias aan iemand anders gegeven ofzo?
Hoezo? Vond "Poeder in je neusgat" en "Keihard naar de Tyfus" echt subliem.soundgenius_91 wrote:Laat die er a.u.b. uitAlm1ghty wrote:Feat. Zwaargewicht voor de vocalen?DjThera wrote:een collab met Kasparov wat wat meer de mainstream/millenium kant op gaat.
Sorry was ff vergeten wat voor een grote toevoeging hij is aan de sceneAlm1ghty wrote: Hoezo? Vond "Poeder in je neusgat" en "Keihard naar de Tyfus" echt subliem.