Leuk nummer maar pakt me niet zo als het 'originele' Nomansland !
Wel benieuwd in welke stijl Dawnfire gaat producen ...
Wel benieuwd in welke stijl Dawnfire gaat producen ...
Dit vroeg ik me ook al af?meijuh wrote:Waarom komt deze niet uit op roughstate, maar op q-dance records?
Dit. Ik blijf het overigens vreemd vinden waarom Adaro bij deze collab betrokken is. Het origineel is een 2-Sidez plaat (B-front en Dawnfire dus). Waarom Adaro er dan bij? Om de plaat meer reikwijdte te geven ofzo?Bastiaan wrote:Vind er nog steeds geen klap aan, geef mij maar Nomansland
Is uitgelegd in een interview op Q-Dance. Kan het zo snel niet vinden maar hier kwam het op neer: Adaro draaide een classic set op Rebirth en draaide toen Nomansland. Dat vond hij wel bij zijn huidige stijl passen, dus vroeg hij B-Front en Dawnfire of hij de plaat mocht remixen. Dat kon niet, want de plaat was nooit gereleased (vanwege copyright). Toen hebben ze besloten om met zijn drieën de plaat opnieuw te maken, de vocals opnieuw in te laten zingen en alle geluiden nieuw te produceren, zodat hij dus gereleased mocht worden.Hekzitter wrote:Dit. Ik blijf het overigens vreemd vinden waarom Adaro bij deze collab betrokken is. Het origineel is een 2-Sidez plaat (B-front en Dawnfire dus). Waarom Adaro er dan bij? Om de plaat meer reikwijdte te geven ofzo?Bastiaan wrote:Vind er nog steeds geen klap aan, geef mij maar Nomansland
Prima uitleg!Chroman wrote:Is uitgelegd in een interview op Q-Dance. Kan het zo snel niet vinden maar hier kwam het op neer: Adaro draaide een classic set op Rebirth en draaide toen Nomansland. Dat vond hij wel bij zijn huidige stijl passen, dus vroeg hij B-Front en Dawnfire of hij de plaat mocht remixen. Dat kon niet, want de plaat was nooit gereleased (vanwege copyright). Toen hebben ze besloten om met zijn drieën de plaat opnieuw te maken, de vocals opnieuw in te laten zingen en alle geluiden nieuw te produceren, zodat hij dus gereleased mocht worden.Hekzitter wrote:Dit. Ik blijf het overigens vreemd vinden waarom Adaro bij deze collab betrokken is. Het origineel is een 2-Sidez plaat (B-front en Dawnfire dus). Waarom Adaro er dan bij? Om de plaat meer reikwijdte te geven ofzo?Bastiaan wrote:Vind er nog steeds geen klap aan, geef mij maar Nomansland