Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 04:49 
 
Hardtraxx Crew

Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star (Q196)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 12/11/2018

Tracks:
Adaro & B-Front ft. Dawnfire - Touch A Star

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 06:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel vet, wist niet waar k het moest zoeken :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:41 
 
Hardtraxxer

Volgens de Snapchat van Adaro is het Adaro & B-Front & TBA - Touch a Star. Lijkt een opvolger van Nomanand te zijn, maar Jezus wat dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:47 
 
Hardtraxx Addict

Kevv1990 schreef:
Volgens de Snapchat van Adaro is het Adaro & B-Front & TBA - Touch a Star. Lijkt een opvolger van Nomanand te zijn, maar Jezus wat dik!

Is het niet misschien omdat de 2-Sidez tracks nooit gereleased zullen worden dus hadden Adaro & B-Front gewoon hun eigen versie van Nomansland gemaakt en dan een andere naam aan gegeven zodat hij wel gereleased kan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is toch veel omslachtiger dan de originele alsnog releasen gezien B-Front (met Pulse) het origineel heeft gemaakt. Pulse lijkt me niet iemand die dat gaat tegenwerken dus aan de artiesten zal het niet liggen.

Mochten er rechten van iets in de plaat zitten dan heeft het opnieuw maken van de plaat weinig nut zo te horen omdat je dan tegen het zelfde probleem aan loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat is toch veel omslachtiger dan de originele alsnog releasen gezien B-Front (met Pulse) het origineel heeft gemaakt. Pulse lijkt me niet iemand die dat gaat tegenwerken dus aan de artiesten zal het niet liggen.

Mochten er rechten van iets in de plaat zitten dan heeft het opnieuw maken van de plaat weinig nut zo te horen omdat je dan tegen het zelfde probleem aan loopt.


Ik denk niet dat B-Front en Pulse dit tegenwerken, maar de originele makers van het nummer

Maar zoals het nu klinkt is er tekst opnieuw ingezongen en de synth zelf gemaakt, zodat het wel te releasen is (net zoals Ran-D - Zombie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.

Ik ben geen copyright-expert, dus ik weet niet of dat mag. Maar hopen dat deze dan wel (free) gereleased wordt, want dit klinkt ook wel goed in LQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.


Omdat het kwalitatief niet echt mee kan met deze tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.

Omdat dit de kans is om een nieuwe hit te scoren. De oude garde gaat dit vet vinden vanwege de 2-Sidez plaat en de nieuwe hardstyle liefhebbers zullen het ook vet vinden. De oude track freerelease doen heeft weinig impact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 13:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Broken Balance schreef:
Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.

Omdat dit de kans is om een nieuwe hit te scoren. De oude garde gaat dit vet vinden vanwege de 2-Sidez plaat en de nieuwe hardstyle liefhebbers zullen het ook vet vinden. De oude track freerelease doen heeft weinig impact.

+ de oude past niet in een hedendaagse set dit dat. Je weet hoe ze denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 13:55 
 
Hardtraxxer

Dit is Adaro, B-Front & TBA - Touch A Star
Bron: Instagram Adaro
https://streamable.com/6ly0t
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dan snap ik niet waarom je het origineel niet gewoon gratis weggeeft, veel minder gedoe.

Volgens mij werkt dat niet meer helemaal zo gezien je uiteindelijk het meeste geld pakt op je boekingen. Free release met originele samples zorgt op die manier alsnog voor direct financieel gewin. Lijkt me wel een risico dat je loopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 15:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ah ok, ja dan zie ik Parvuz zn punt wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nomansland is zo ongeveer mijn favoriete hardstyle plaat ooit, maar die hoor je helaas vrijwel nooit (2-Sidez setjes uitgezonderd). Hopelijk dat we de melo op deze manier wat vaker gaan horen op feesten, klinkt goed in ieder geval (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 17:30 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit word de grootste festival hit deze zomer. Klinkt vet trouwens :) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gok dat de TBA artiest dan Pulse is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Gok dat de TBA artiest dan Pulse is.

Denk het ook. Anders zeg je wel gelijk wie het is. Zal wel onder nieuwe naam wat gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toffe update dit, de oorspronkelijke melodie blijft ooit gewoon goud natuurlijk! :loving:
Hopelijk wordt deze versie wel gereleased!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 22:12 
 
Hardtraxxer

Dit is toch puur goud of niet (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dit klinkt erg lekker! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 11:23 
 
Hardtraxxer

Zal binnenkort wel wat meer duidelijkheid komen. Vriend van me dacht misschien een nieuwe live act. Beetje 2sidez in een nieuw jasje ofzo. Weet nog niet zo goed wat ik daar eventueel van zou vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:

Wtf zijn die gasten onderin beeld aan het doen? Beetje als de populaire harry tegen iedereen aan rossen...

OT: Deze melodie blijft zo fijn <3 Klinkt prima in het nieuwe jasje.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle