Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Track(s): Brennan Heart - Don't Speak (2017 Version)

Download: https://www.brennanheart.com/ondemand/login

Bron:
View on YouTube
Last edited by Svbtwee on 17 Sep 2018 10:42, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 3 hours ago
Heerlijke edit :worship: :bomb: :loving:

Klinkt wel 100% als Sub Sonik dit :whistle:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Sprak?
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Die kick is gewoon Sub Sonik, snap er eigenlijk niet van hoe dit een Brennan Heart edit kan zijn.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
TheUnnamed wrote:Die kick is gewoon Sub Sonik, snap er eigenlijk niet van hoe dit een Brennan Heart edit kan zijn.
Dat hele WE R kliekje grist sowieso alles uit de gezamenlijke soundbank. :P
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Pedaalemre wrote:
TheUnnamed wrote:Die kick is gewoon Sub Sonik, snap er eigenlijk niet van hoe dit een Brennan Heart edit kan zijn.
Is bij geen enkel ander label anders hoor :P Kijk maar naar de gemiddelde Scantraxx en DWX plaatjes (vooral talentjes)
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Nuracore wrote:
Pedaalemre wrote:
Is bij geen enkel ander label anders hoor :P Kijk maar naar de gemiddelde Scantraxx en DWX plaatjes (vooral talentjes)
Ja, dat is idd bij andere labels niet veel anders tegenwoordig. Mja. Dit is toch gewoon 100% Sub Sonik. Vgm maakt het ze in dit geval helemaal niet meer uit wat voor naam ervoor staat. 80% van de raw BH platen zijn gewoon Sub Sonik. Niet dat die zelf produceert. Maar toch. Denk dat veel van die platen gewoon 'Brennan Heart' als artiest hebben staan omdat dat meer bereik heeft dan wanneer je er Sub Sonik voor zet :lol:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Nu wordt het me wel heel ingewikkeld. Brennan Heart produceert volgens sommigen dit soort platen niet zelf, maar dat doet Sub Sonik. Maar Sub Sonik produceert volgens dezelfde personen ook niet zelf, dus doet weer iemand anders het voor hem.

Bron? Klinkt voor mij namelijk als heel veel gelul en interessant doenerij.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Van zover ik weet produceert/produceerde Schockerz (nee niet de organisatie) voor Sub Sonik, maar een bron heb ik er ook niet voor haha :x
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Stuiterbal kicks.

Nope nope en nope.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Origineel is leuk, 2017versie bagger.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
RomanAnthony wrote:Nu wordt het me wel heel ingewikkeld. Brennan Heart produceert volgens sommigen dit soort platen niet zelf, maar dat doet Sub Sonik. Maar Sub Sonik produceert volgens dezelfde personen ook niet zelf, dus doet weer iemand anders het voor hem.

Natuurlijk weet je dat alleen zeker als je een insider bent, maar dat Sub Sonik niet (volledig) zelf produceert is wel een logische aanname. Kwam toendertijd ook opzetten uit het niets. BH kan sowieso zelf prima producen maar daar gaat dan weer over rond dat ie door z'n drukke schema het meer uit handen laat nemen door anderen. Sowieso is dat WE R verhaal een beetje vaag, de een zegt dat Code Black een groot deel doet voor BH, en Shockerz voor Sub Sonik. En zo beweert bijna niemand die over ghostproducing praat ook echt dat het harde feiten zijn ofzo, maar sommige dingen wijzen wel duidelijk een bepaalde richting op en zullen deels waar zijn, sommige dingen weer niet. Speculeren mag altijd :P
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Daarnaast hebben we het over Soundbanks en niet ghost producties. In veel kabel contracten word wel aangegeven dat wat je maakt van het label is. Soundbanks worden vaak gedeeld als inspiratie bron of een Final touch in sound design. (Fusion of nc docu legt hier wat over uit als ik me niet vergis )

Zo werd bijvoorbeeld veel van NCs gebruikt in zijn fusion periode door andere producers.
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Pedaalemre wrote:
RomanAnthony wrote:Nu wordt het me wel heel ingewikkeld. Brennan Heart produceert volgens sommigen dit soort platen niet zelf, maar dat doet Sub Sonik. Maar Sub Sonik produceert volgens dezelfde personen ook niet zelf, dus doet weer iemand anders het voor hem.

Natuurlijk weet je dat alleen zeker als je een insider bent, maar dat Sub Sonik niet (volledig) zelf produceert is wel een logische aanname. Kwam toendertijd ook opzetten uit het niets. BH kan sowieso zelf prima producen maar daar gaat dan weer over rond dat ie door z'n drukke schema het meer uit handen laat nemen door anderen. Sowieso is dat WE R verhaal een beetje vaag, de een zegt dat Code Black een groot deel doet voor BH, en Shockerz voor Sub Sonik. En zo beweert bijna niemand die over ghostproducing praat ook echt dat het harde feiten zijn ofzo, maar sommige dingen wijzen wel duidelijk een bepaalde richting op en zullen deels waar zijn, sommige dingen weer niet. Speculeren mag altijd :P
Dat Shockerz voor Sub Sonik produceerd is een feit. Alleen brengen ze het zelf niet naar buiten. Zo is Wesley Fanger, Shockerz, ook helemaal niet actief op internet. Dus zul je het nergens kunnen vinden. Deze track is duidelijk geproduceerd door Shockerz. Indd een goede reden om het 2017 version te noemen, en niet Sub Sonik edit, is vanwege het bereik die de track dan heeft.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
MelodicArtDJ wrote:
Pedaalemre wrote:

Dat Shockerz voor Sub Sonik produceerd is een feit. Alleen brengen ze het zelf niet naar buiten. Zo is Wesley Fanger, Shockerz, ook helemaal niet actief op internet. Dus zul je het nergens kunnen vinden. Deze track is duidelijk geproduceerd door Shockerz. Indd een goede reden om het 2017 version te noemen, en niet Sub Sonik edit, is vanwege het bereik die de track dan heeft.
Triest eigenlijk hé. Begrijpelijk, maar triest.