Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track(s): Brennan Heart - Don't Speak (2017 Version)

Download: https://www.brennanheart.com/ondemand/login

Bron:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke edit :worship: :bomb: :loving:


Klinkt wel 100% als Sub Sonik dit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sprak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 13:04 
 
Hardtraxx Addict

Die kick is gewoon Sub Sonik, snap er eigenlijk niet van hoe dit een Brennan Heart edit kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

TheUnnamed schreef:
Die kick is gewoon Sub Sonik, snap er eigenlijk niet van hoe dit een Brennan Heart edit kan zijn.


Dat hele WE R kliekje grist sowieso alles uit de gezamenlijke soundbank. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
TheUnnamed schreef:
Die kick is gewoon Sub Sonik, snap er eigenlijk niet van hoe dit een Brennan Heart edit kan zijn.


Dat hele WE R kliekje grist sowieso alles uit de gezamenlijke soundbank. :P

Is bij geen enkel ander label anders hoor :P Kijk maar naar de gemiddelde Scantraxx en DWX plaatjes (vooral talentjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
TheUnnamed schreef:
Die kick is gewoon Sub Sonik, snap er eigenlijk niet van hoe dit een Brennan Heart edit kan zijn.


Dat hele WE R kliekje grist sowieso alles uit de gezamenlijke soundbank. :P

Is bij geen enkel ander label anders hoor :P Kijk maar naar de gemiddelde Scantraxx en DWX plaatjes (vooral talentjes)


Ja, dat is idd bij andere labels niet veel anders tegenwoordig. Mja. Dit is toch gewoon 100% Sub Sonik. Vgm maakt het ze in dit geval helemaal niet meer uit wat voor naam ervoor staat. 80% van de raw BH platen zijn gewoon Sub Sonik. Niet dat die zelf produceert. Maar toch. Denk dat veel van die platen gewoon 'Brennan Heart' als artiest hebben staan omdat dat meer bereik heeft dan wanneer je er Sub Sonik voor zet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu wordt het me wel heel ingewikkeld. Brennan Heart produceert volgens sommigen dit soort platen niet zelf, maar dat doet Sub Sonik. Maar Sub Sonik produceert volgens dezelfde personen ook niet zelf, dus doet weer iemand anders het voor hem.

Bron? Klinkt voor mij namelijk als heel veel gelul en interessant doenerij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van zover ik weet produceert/produceerde Schockerz (nee niet de organisatie) voor Sub Sonik, maar een bron heb ik er ook niet voor haha :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 14:32 
 
Hardtraxx Addict

Stuiterbal kicks.

Nope nope en nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 02:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Origineel is leuk, 2017versie bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Nu wordt het me wel heel ingewikkeld. Brennan Heart produceert volgens sommigen dit soort platen niet zelf, maar dat doet Sub Sonik. Maar Sub Sonik produceert volgens dezelfde personen ook niet zelf, dus doet weer iemand anders het voor hem.

Bron? Klinkt voor mij namelijk als heel veel gelul en interessant doenerij.


Natuurlijk weet je dat alleen zeker als je een insider bent, maar dat Sub Sonik niet (volledig) zelf produceert is wel een logische aanname. Kwam toendertijd ook opzetten uit het niets. BH kan sowieso zelf prima producen maar daar gaat dan weer over rond dat ie door z'n drukke schema het meer uit handen laat nemen door anderen. Sowieso is dat WE R verhaal een beetje vaag, de een zegt dat Code Black een groot deel doet voor BH, en Shockerz voor Sub Sonik. En zo beweert bijna niemand die over ghostproducing praat ook echt dat het harde feiten zijn ofzo, maar sommige dingen wijzen wel duidelijk een bepaalde richting op en zullen deels waar zijn, sommige dingen weer niet. Speculeren mag altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarnaast hebben we het over Soundbanks en niet ghost producties. In veel kabel contracten word wel aangegeven dat wat je maakt van het label is. Soundbanks worden vaak gedeeld als inspiratie bron of een Final touch in sound design. (Fusion of nc docu legt hier wat over uit als ik me niet vergis )

Zo werd bijvoorbeeld veel van NCs gebruikt in zijn fusion periode door andere producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 07:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
RomanAnthony schreef:
Nu wordt het me wel heel ingewikkeld. Brennan Heart produceert volgens sommigen dit soort platen niet zelf, maar dat doet Sub Sonik. Maar Sub Sonik produceert volgens dezelfde personen ook niet zelf, dus doet weer iemand anders het voor hem.

Bron? Klinkt voor mij namelijk als heel veel gelul en interessant doenerij.


Natuurlijk weet je dat alleen zeker als je een insider bent, maar dat Sub Sonik niet (volledig) zelf produceert is wel een logische aanname. Kwam toendertijd ook opzetten uit het niets. BH kan sowieso zelf prima producen maar daar gaat dan weer over rond dat ie door z'n drukke schema het meer uit handen laat nemen door anderen. Sowieso is dat WE R verhaal een beetje vaag, de een zegt dat Code Black een groot deel doet voor BH, en Shockerz voor Sub Sonik. En zo beweert bijna niemand die over ghostproducing praat ook echt dat het harde feiten zijn ofzo, maar sommige dingen wijzen wel duidelijk een bepaalde richting op en zullen deels waar zijn, sommige dingen weer niet. Speculeren mag altijd :P


Dat Shockerz voor Sub Sonik produceerd is een feit. Alleen brengen ze het zelf niet naar buiten. Zo is Wesley Fanger, Shockerz, ook helemaal niet actief op internet. Dus zul je het nergens kunnen vinden. Deze track is duidelijk geproduceerd door Shockerz. Indd een goede reden om het 2017 version te noemen, en niet Sub Sonik edit, is vanwege het bereik die de track dan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 23:28 
 
Hardtraxx Addict

MelodicArtDJ schreef:
Pedaalemre schreef:
RomanAnthony schreef:
Nu wordt het me wel heel ingewikkeld. Brennan Heart produceert volgens sommigen dit soort platen niet zelf, maar dat doet Sub Sonik. Maar Sub Sonik produceert volgens dezelfde personen ook niet zelf, dus doet weer iemand anders het voor hem.

Bron? Klinkt voor mij namelijk als heel veel gelul en interessant doenerij.


Natuurlijk weet je dat alleen zeker als je een insider bent, maar dat Sub Sonik niet (volledig) zelf produceert is wel een logische aanname. Kwam toendertijd ook opzetten uit het niets. BH kan sowieso zelf prima producen maar daar gaat dan weer over rond dat ie door z'n drukke schema het meer uit handen laat nemen door anderen. Sowieso is dat WE R verhaal een beetje vaag, de een zegt dat Code Black een groot deel doet voor BH, en Shockerz voor Sub Sonik. En zo beweert bijna niemand die over ghostproducing praat ook echt dat het harde feiten zijn ofzo, maar sommige dingen wijzen wel duidelijk een bepaalde richting op en zullen deels waar zijn, sommige dingen weer niet. Speculeren mag altijd :P


Dat Shockerz voor Sub Sonik produceerd is een feit. Alleen brengen ze het zelf niet naar buiten. Zo is Wesley Fanger, Shockerz, ook helemaal niet actief op internet. Dus zul je het nergens kunnen vinden. Deze track is duidelijk geproduceerd door Shockerz. Indd een goede reden om het 2017 version te noemen, en niet Sub Sonik edit, is vanwege het bereik die de track dan heeft.

Triest eigenlijk hé. Begrijpelijk, maar triest.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks