Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:29 
 
Hardtraxx Newbie

Beatbusters Minus is More edition
Sans Souci Berlikum

Timetable :
22:00 - 23:00: Diabolic
23:00 - 00:30: Radical Redemption
00:30 - 02:00: Luna
02:00 - 03:30: Crypsis
03:30 - 05:00: Chain Reaction
MC: Drip
MC: Triggah

Heerlijke booking van Sans Souci
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ja godver, in hetzelfde weekend als trainingskamp. Geldt ook voor Deetox de 25e, beide in de buurt. Zou zo'n awesome partyweekend worden. Het wordt echter trainingskamp, geen rekening mee gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 02:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

twijfelgeval, uurtje fietsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 10:12 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
twijfelgeval, uurtje fietsen


Met dit weer, en uurtje fietsen, zou het voor mij ook inderdaad een twijfelgeval zijn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 10:13 
 
Hardtraxx Newbie

JVDM schreef:
Ja godver, in hetzelfde weekend als trainingskamp. Geldt ook voor Deetox de 25e, beide in de buurt. Zou zo'n awesome partyweekend worden. Het wordt echter trainingskamp, geen rekening mee gehouden.


??

Mis ik iets ? Waar staat Deetox de 25e?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 10:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ECHO ECHO ECHO
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

hardkemags schreef:
JVDM schreef:
Ja godver, in hetzelfde weekend als trainingskamp. Geldt ook voor Deetox de 25e, beide in de buurt. Zou zo'n awesome partyweekend worden. Het wordt echter trainingskamp, geen rekening mee gehouden.


??

Mis ik iets ? Waar staat Deetox de 25e?

Echo dus, in Sneek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit :)
Zou wel heen willen alleen heb die dag een verjaardagfeest :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxx Newbie

Deetox schreef:
ECHO ECHO ECHO


Hoor ik daar nou een echo? Chill, maar eens ff kijken of ik de benenwagen kan starten met dit kouwe weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:11 
 
Hardtraxx Newbie

Voor wie a.s. zaterdag heen gaat, en bang is voor opbouw van de avond omdat Radical Redemption zo vroeg is gebookt het volgende bericht op Partyflock :

-Drip- Door een aantal berichten die ik heb gekregen over waarom Radical Redemption zo vroeg staat.­
Het volgende RR staat zo vroeg door nog een andere booking die avond , en met overleg met het bookings kantoor en Minus is More is er beloofd dat het geen gevolgen zal hebben voor de opbouw van deze avond.­
Dus ik zeg kom lekker vroeg naar Sans want we zullen vanaf minuut 1 erin knallen deze avond en met Diabolic en daarna RR zal dat zeker gebeuren !!

Beloofd druk te worden dus tot Zaterdag!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie feestje denk ik, alleen Berlikum is een beetje ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, lekker knalleng :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 11:47 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een super vette editie! Het begon al hard met Radical. Luna verdiend een compliment. Bij Crypsis zakte het wat weg maar Chain Reaction knalde naar een eind!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was een onvergetelijke editie Beatbusters! Eén van de (zo niet) de beste. Heerlijke sets en heerlijk mixwerk. Alhoewel het tempo inderdaad bij Crypsis wat inzakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sets van Radical Redemption en Chain Reaction waren vet! Mixwerk van Luna was helaas weer belabberd en tijdens Crypsis zakte het inderdaad wat in. Verder wel een hele toffe avond gehad. Voor het eerst in Sans Souci geweest, vette tent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wist dat ik iets miste. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik wist dat ik iets miste. :(

Er staat weer een knaller editie van Beatbusters voor de deur! My Style is Wildstylez xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Clock Kid is er bij. :D Dus ik ben waarschijnlijk wel aanwezig haha.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten