Last edited by Ofcourse on 03 Jul 2018 08:34, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Phuture Noize - Black Mirror Society Deluxe Edition (Q218)
- View the latest post: Phuture Noize: Black Mirror Society LIVE @ Reverze 2019 Edge Of Existence
- View the latest post: Broken Balance - Phuture Noize: Black Mirror Society Warm Up
- View the latest post: Q-dance presents: Phuture Noize | Black Mirror Society (8 Juni 2018, Westerunie Amsterdam)
- View the latest post: Steve Aoki, Showtek & Jem Cooke - Mirror Mirror (Showtek 360 Blue Edit) (SK290)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Legacy of Hardstyle #032 | Hardstyle Classics Mix (2006–2016) | Q-BASE CLASSICS
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Rebelion vs Warface Journey | Intents Festival 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YEARS | w. Chaze
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass vol. 4
Moderators
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Kippenvel de gehele set! Ook het minutenlang durende applaus was mooi! 
Wat is die Nolz toch een irritante MC. Vervelend accent. En wtf Pjuture Noize? 
Nu ff lekker 45 min lang genieten en hopelijk hoor ik hem 0 keer meer.
Edit: wat een grandioos heerlijke set. Leuke extra's buiten zijn BMS album om, met als uitspringer de collab met SZP. Ook mooie Fire intro edit. Miste alleen The Solution wel
Nu ff lekker 45 min lang genieten en hopelijk hoor ik hem 0 keer meer.
Edit: wat een grandioos heerlijke set. Leuke extra's buiten zijn BMS album om, met als uitspringer de collab met SZP. Ook mooie Fire intro edit. Miste alleen The Solution wel
Jep! Viel me op dat het hele publiek alle platen heel goed kende, ook de minder gedraaide platen! Prachtige muziek, vette visuals, goed geluidssysteem. Een van de hootepunten van het weekend!PEPii wrote:Kippenvel de gehele set! Ook het minutenlang durende applaus was mooi!
-
DDonateur
- 260 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Nolz weet wel heel goed wanneer die een sublieme climax moet verzieken door iets totaal random te mekkeren met die geforceerde stoere schreeuw. Hij had er beter aan gedaan zijn mond helemaal te houden.
Dit moet verder echt een geweldige set geweest zijn, wat heerlijk, wat gaaf!
Dit moet verder echt een geweldige set geweest zijn, wat heerlijk, wat gaaf!
Beste set die ik ooit heb meegemaakt in mij nog niet zo'n hele lange periode dat ik naar feesten ha.. overtreft voor mij B-fronts set op qlimax 2016.
Alles klopte aan deze set: De muziek/het album, het gevoel, de locatie en vooral de sfeer tijdens deze set
Machtig mooi om terug te zien/horen. Kwam echt net bij m'n groep aanlopen voor de climax van Circles and Squares, mooi moment godverdomme
Voor de rest ook idd een geweldige sfeer, waarbij het eigenlijk jammer is dat je dat in deze beelden niet 100% terug ziet. Misschien hadden er wat meer beelden van het losgaande publiek bij gemoeten daarvoor.
Eindbaasje die PN! Krijg weer gekke flashbacks van de release party als ik dit zo zie, toen hing er ook een sfeer die niet te beschrijven was.
Na 2sidez een sprint getrokken voor deze set, perfect.
De sfeer op Defqon evenaarde de sfeer op de BMS releaseparty net niet, maar wat een set
Ik heb hem ondertussen al weer een aantal keren teruggekeken en geluisterd 
Die fucking windows movie maker effecten verpesten het kijken wel een beetje 
ElTigre wrote:Die fucking windows movie maker effecten verpesten het kijken wel een beetje
Kan je garanderen dat jij dit nimmer voor melkaar krijgt in Movie Maker. Laat staan dat je wel het correcte programma opent en dit even maakt.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ook al heb ik helemaal niks met zijn muziek, wel enorm veel respect wat deze man heeft gepresteerd de afgelopen jaren. Kreeg zelf kippenvel bij het zien van de laatste minuut, supervet om te zien!
Kerel wees nou eerlijk, zo´n effect als op 8:24 is easy en heeft totaal geen meerwaarde en dit herhaalt zich door t gehele filmpje vanaf de 8e minuut. Ik doelde met movie maker meer op het 'gemak' waarop je zo'n effect creëert dan daadwerkelijk het programma.Broken Balance wrote:![]()
Kan je garanderen dat jij dit nimmer voor melkaar krijgt in Movie Maker. Laat staan dat je wel het correcte programma opent en dit even maakt.