Klasse! Deze gaat vaak op repeat 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
JHardtraxxer
- 330 posts member since 2013
- last seen 7 days ago
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 23 days ago
Staat nu in de woonkamer aan te knetteren. En de vrouw is er ook blij mee, dikke prima dus! 
-
SHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2018
- last seen 6 days ago
Ik ben niet dusdanig into de hardstyle van die tijd dat ik alle nummers qua vocals en melodieën kan onderscheiden, maar kon zeker wel heel wat classics herkennen onder het luisteren.
Bovendien luisterde het wel lekker weg. 
Damn zoveel reacties! Echt super tof om te lezen allemaal 
Deze puntjes wilde ik nog even op terug komen;
Aan de andere kant is het een track die niet kon ontbreken, dus ben ik toch ook blij dat hij er in zit!
Ik ben namelijk inderdaad geinspireerd door die World Of Hardstyle compilaties van Lip DJ, naast het feit dat ik sowieso bijzonder veel mash-ups maak in mijn vrije tijd.
Thanks!!!
Deze puntjes wilde ik nog even op terug komen;
Helemaal mee eens, dit was een haastige beslissing die ik achteraf waarschijnlijk achterwege had gelaten.Pommer wrote:Voor zover ik er op heb gelet vond ik het eigenlijk maar op 1 punt niet helemaal soepel klinken en dat was met de vocals van Living For The Moment, maar voor de rest echt strak in elkaar gezet
Aan de andere kant is het een track die niet kon ontbreken, dus ben ik toch ook blij dat hij er in zit!
Grappig dat je dit aankaart.Parvuz wrote: Dit doet me wel denken aan die World Of Hardstyle dingen. Alleen dan beter uitgewerkt en wat creatiever.
Ik ben namelijk inderdaad geinspireerd door die World Of Hardstyle compilaties van Lip DJ, naast het feit dat ik sowieso bijzonder veel mash-ups maak in mijn vrije tijd.
Thanks!!!
Last edited by Mystic on 22 Feb 2024 09:51, edited 1 time in total.
Hele toffe mix dit, zitten een paar leuke overgangen tussen! Maar wat is er met Next Dimensional World aan de hand? Hij klinkt anders dan ik hem gewend ben.
Edit: Dat stukje met Househeads en Gangsta is inderdaad heel vet gedaan
Next Dimensional World is gepitcht (van toonhoogte veranderd) om te matchen met die van de break van Bumpin' Hard.Pannenkoek wrote:Hele toffe mix dit, zitten een paar leuke overgangen tussen! Maar wat is er met Next Dimensional World aan de hand? Hij klinkt anders dan ik hem gewend ben.
Daarnaast, zoals je waarschijnlijk wel was opgevallen, heb ik bij veel stukjes gebruikt gemaakt van kicks van andere tracks. Dit maakt de mash-up wat experimenteler, en naar mijn mening wat speelser.
Zo heb ik bij het stuk van Next Dimensional World bijvoorbeeld de kick van Josh & Wesz - Like Thiz gebruikt.
Dit is waarom hij anders klinkt dan je gewend bent.
Thanks voor je reactie!
@ SL8492 Dank U zeer
Leuk gedaan! Ben altijd fan van zoiets.
Alleen jammer dat sommige vocalen echt te erg gepitched werden. Wel heel vet hoe je bepaalde delen van tracks (Vocals, kicks) onder andere tracks hebt gedaan.
Alleen jammer dat sommige vocalen echt te erg gepitched werden. Wel heel vet hoe je bepaalde delen van tracks (Vocals, kicks) onder andere tracks hebt gedaan.
Ben normaal niet zo'n fan van mash-ups en megamixen maar dit was echt heel vet!
Ga ik nog vaker opzetten, ideaal om vrienden kennis te laten maken met hardstyle (en schoolwerk te doen)
Ga ik nog vaker opzetten, ideaal om vrienden kennis te laten maken met hardstyle (en schoolwerk te doen)
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2012
- last seen Jan 2019
Ja heel vet!!!
Ondanks dat het bloed, zweet en tranen heeft gekost toch het vriendelijke verzoek dit kunstje te herhalen.
Ondanks dat het bloed, zweet en tranen heeft gekost toch het vriendelijke verzoek dit kunstje te herhalen.
Ik ben echt blij dat dit zo onzettend gewaardeerd wordt 
Dit kan ik je al verzekeren, er staat al een 2e op de planning.
Echter wil ik het bij de volgende editie niet beperken tot alleen classics.
Ook wil ik andere methodes toepassen, omdat de mogelijkheden oneinidig zijn.
Dus stuur alvast suggesties op voor tracks die je zeker niet wilt missen in de volgende editie!
Dan heb ik goed nieuws voor je vandaag.D2kke_Bleek wrote:Ja heel vet!!!
Dit kan ik je al verzekeren, er staat al een 2e op de planning.
Echter wil ik het bij de volgende editie niet beperken tot alleen classics.
Ook wil ik andere methodes toepassen, omdat de mogelijkheden oneinidig zijn.
Dus stuur alvast suggesties op voor tracks die je zeker niet wilt missen in de volgende editie!
Last edited by Mystic on 22 Feb 2024 09:51, edited 2 times in total.
Bij deze wil ik nog even een reminder doen dat ik ben begonnen met de voorbereidingen voor
"Hardstyle: The Alchemy Of Sound", een nieuwe editie voor de liefhebbers!
Dit houdt in dat ik momenteel bezig ben met de trackkeuze.
In deze nieuwe editie zal het niet beperkt worden tot classics, maar zal het van alle tijden zijn!
Ook zullen zowel euforisch als raw toegestaan zijn, en
kan ik jullie beloven dat het naar een hoger niveau getild zal gaan worden.
Jullie positieve reacties hebben mij zo gemotiveerd dat een herziening gewoon niet kan missen!
Als jullie suggesties hebben voor tracks die dit keer niet kunnen missen, laat het weten!
En wees vooral niet zuinig, want er zal genoeg ruimte zijn!
"Hardstyle: The Alchemy Of Sound", een nieuwe editie voor de liefhebbers!
Dit houdt in dat ik momenteel bezig ben met de trackkeuze.
In deze nieuwe editie zal het niet beperkt worden tot classics, maar zal het van alle tijden zijn!
Ook zullen zowel euforisch als raw toegestaan zijn, en
kan ik jullie beloven dat het naar een hoger niveau getild zal gaan worden.
Jullie positieve reacties hebben mij zo gemotiveerd dat een herziening gewoon niet kan missen!
Als jullie suggesties hebben voor tracks die dit keer niet kunnen missen, laat het weten!
En wees vooral niet zuinig, want er zal genoeg ruimte zijn!
Last edited by Mystic on 10 Jul 2019 15:20, edited 10 times in total.
Last edited by Mystic on 10 Jul 2019 15:20, edited 2 times in total.
Yes yess!! 
Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik jullie vanaf 1 augustus
blij mag maken met een gloednieuwe editie! Dit keer onder de naam "Hardstyle: The Alchemy Of Sound".

Zoals beloofd heb ik de lat voor mijzelf een stuk hoger gelegd, soms best uitdagend,
maar dat begint zijn vruchten gelukkig af te werpen.
Ook belangrijk om te weten is dat het deze keer niet beperkt zal worden tot alleen classics, maar van alle tijden!
Mochten jullie nog suggesties willen doen, dat is nog steeds mogelijk. Dus aarzel vooral niet!
Elke maandag om 7 uur zal ik een preview posten op mijn socials. Hieronder de eerste
.
View on Facebook
Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik jullie vanaf 1 augustus
blij mag maken met een gloednieuwe editie! Dit keer onder de naam "Hardstyle: The Alchemy Of Sound".

Zoals beloofd heb ik de lat voor mijzelf een stuk hoger gelegd, soms best uitdagend,
maar dat begint zijn vruchten gelukkig af te werpen.
Ook belangrijk om te weten is dat het deze keer niet beperkt zal worden tot alleen classics, maar van alle tijden!
Mochten jullie nog suggesties willen doen, dat is nog steeds mogelijk. Dus aarzel vooral niet!
Elke maandag om 7 uur zal ik een preview posten op mijn socials. Hieronder de eerste
View on Facebook