Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 21:04 
 
Hardtraxxer

Klasse! Deze gaat vaak op repeat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 13:09 
 
Hardtraxxer

Staat nu in de woonkamer aan te knetteren. En de vrouw is er ook blij mee, dikke prima dus! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf! :D Leuk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben niet dusdanig into de hardstyle van die tijd dat ik alle nummers qua vocals en melodieën kan onderscheiden, maar kon zeker wel heel wat classics herkennen onder het luisteren. :) Bovendien luisterde het wel lekker weg. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 11:19 
 
Hardtraxxer

Damn zoveel reacties! Echt super tof om te lezen allemaal :D



Deze puntjes wilde ik nog even op terug komen;

Pommer schreef:
Voor zover ik er op heb gelet vond ik het eigenlijk maar op 1 punt niet helemaal soepel klinken en dat was met de vocals van Living For The Moment, maar voor de rest echt strak in elkaar gezet :)


Helemaal mee eens, dit was een haastige beslissing die ik achteraf waarschijnlijk achterwege had gelaten.
Aan de andere kant is het een track die niet kon ontbreken, dus ben ik toch ook blij dat hij er in zit!

Parvuz schreef:
Dit doet me wel denken aan die World Of Hardstyle dingen. Alleen dan beter uitgewerkt en wat creatiever. :D


Grappig dat je dit aankaart.
Ik ben namelijk inderdaad geinspireerd door die World Of Hardstyle compilaties van Lip DJ, naast het feit dat ik sowieso bijzonder veel mash-ups maak in mijn vrije tijd.






Thanks!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele toffe mix dit, zitten een paar leuke overgangen tussen! Maar wat is er met Next Dimensional World aan de hand? Hij klinkt anders dan ik hem gewend ben.

Edit: Dat stukje met Househeads en Gangsta is inderdaad heel vet gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2018 20:52 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Hele toffe mix dit, zitten een paar leuke overgangen tussen! Maar wat is er met Next Dimensional World aan de hand? Hij klinkt anders dan ik hem gewend ben.

Edit: Dat stukje met Househeads en Gangsta is inderdaad heel vet gedaan :D


Next Dimensional World is gepitcht (van toonhoogte veranderd) om te matchen met die van de break van Bumpin' Hard.
Daarnaast, zoals je waarschijnlijk wel was opgevallen, heb ik bij veel stukjes gebruikt gemaakt van kicks van andere tracks. Dit maakt de mash-up wat experimenteler, en naar mijn mening wat speelser.
Zo heb ik bij het stuk van Next Dimensional World bijvoorbeeld de kick van Josh & Wesz - Like Thiz gebruikt.
Dit is waarom hij anders klinkt dan je gewend bent.
Thanks voor je reactie!

@ SL8492 Dank U zeer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk gedaan! Ben altijd fan van zoiets.

Alleen jammer dat sommige vocalen echt te erg gepitched werden. Wel heel vet hoe je bepaalde delen van tracks (Vocals, kicks) onder andere tracks hebt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben normaal niet zo'n fan van mash-ups en megamixen maar dit was echt heel vet!
Ga ik nog vaker opzetten, ideaal om vrienden kennis te laten maken met hardstyle (en schoolwerk te doen) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 08:47 
 
Hardtraxxer

Ja heel vet!!!

Ondanks dat het bloed, zweet en tranen heeft gekost toch het vriendelijke verzoek dit kunstje te herhalen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 11:35 
 
Hardtraxxer

Ik ben echt blij dat dit zo onzettend gewaardeerd wordt (L)

D2kke_Bleek schreef:
Ja heel vet!!!

Ondanks dat het bloed, zweet en tranen heeft gekost toch het vriendelijke verzoek dit kunstje te herhalen. ^^


Dan heb ik goed nieuws voor je vandaag.
Dit kan ik je al verzekeren, er staat al een 2e op de planning.

Echter wil ik het bij de volgende editie niet beperken tot alleen classics.
Ook wil ik andere methodes toepassen, omdat de mogelijkheden oneinidig zijn.
Dus stuur alvast suggesties op voor tracks die je zeker niet wilt missen in de volgende editie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 22:24 
 
Hardtraxxer

Bij deze wil ik nog even een reminder doen dat ik ben begonnen met de voorbereidingen voor
"Hardstyle: The Alchemy Of Sound", een nieuwe editie voor de liefhebbers!
Dit houdt in dat ik momenteel bezig ben met de trackkeuze.

In deze nieuwe editie zal het niet beperkt worden tot classics, maar zal het van alle tijden zijn!
Ook zullen zowel euforisch als raw toegestaan zijn, en
kan ik jullie beloven dat het naar een hoger niveau getild zal gaan worden.
Jullie positieve reacties hebben mij zo gemotiveerd dat een herziening gewoon niet kan missen!

Als jullie suggesties hebben voor tracks die dit keer niet kunnen missen, laat het weten! :yay:
En wees vooral niet zuinig, want er zal genoeg ruimte zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 07:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is deze ook beschikbaar op mixcloud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 10:07 
 
Hardtraxxer



Bij deze nu wel! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 19:42 
 
Hardtraxxer

Yes yess!! :yay:

Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik jullie vanaf 1 augustus
blij mag maken met een gloednieuwe editie! Dit keer onder de naam "Hardstyle: The Alchemy Of Sound".

Afbeelding

Zoals beloofd heb ik de lat voor mijzelf een stuk hoger gelegd, soms best uitdagend,
maar dat begint zijn vruchten gelukkig af te werpen.
Ook belangrijk om te weten is dat het deze keer niet beperkt zal worden tot alleen classics, maar van alle tijden!

Mochten jullie nog suggesties willen doen, dat is nog steeds mogelijk. Dus aarzel vooral niet!

Elke maandag om 7 uur zal ik een preview posten op mijn socials. Hieronder de eerste ^^.

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle