S
Hardtraxxer
156 posts member since 2017
last seen Jan 2026
Toneshifterz - Shifting To The Source (WERCD009)

Label: WE R
WEB release: 20/04/2018

Tracklist:
Toneshifterz - Shifting To The Source (Orchestral Mix)
Toneshifterz & Audiotricz - Put Your Hands Together
Toneshifterz & Brennan Heart - Define Yourself (I AM HARDSTYLE 2018 Anthem)
Toneshifterz feat. Bodhi Jones - Don’t Walk Away
Toneshifterz & Rebourne - At Night
Toneshifterz & Atmozfears - You & Me
Toneshifterz - Party Takes Me
Toneshifterz & Code Black - Before You Go
Toneshifterz & Will Sparks - Home To You
Toneshifterz - Shadows
Toneshifterz - Become One
Toneshifterz - Engulfed In Ecstasy
Toneshifterz & Outbreak - Let Go (Toneshifterz Album Edit)
Toneshifterz & Zatox feat. Villain - Ready For The Bass
Toneshifterz & Sub Sonik - Stomp The Floor
Toneshifterz - Dimanous
Toneshifterz - Shifting To The Source
Toneshifterz - Boom Boom

Samples:
View on YouTube

Bron:
Put you hands together!! Toneshifterz Huge collaboration with the crazy hardstyle duo "Audiotricz" which has been crushing the dancefloor! Release on WE R Records TBA featured on Toneshifterz upcoming album "Shifting to the source" Toneshifterz EP #2GETHER
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Die plaat op 2:30 :loving: :loving:. Komen toch wel een fors aantal leuke tracks op dit album te staan! Afgelopen jaren was het over het algemeen niet super denderend wat hij heeft uitgebracht imo. Hij zat voor mij een beetje in een dipje, maar hij lijkt zich met dit album toch weer helemaal te herpakken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Leuke tracks, maar ik snap het idee van dit album niet echt. Volgens mij zijn alle platen, op Don't Walk Away na, nu al in HQ te vinden. Het merendeel van de tracks heeft ook al een release gehad op een andere EP. Dit lijkt wel een soort compilatie cd in plaats van een album.

De tracks die er op staan zijn wel goed te doen hoor alleen had ik er meer van verwacht.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
ThaBomba. wrote:Leuke tracks, maar ik snap het idee van dit album niet echt. Volgens mij zijn alle platen, op Don't Walk Away na, nu al in HQ te vinden. Het merendeel van de tracks heeft ook al een release gehad op een andere EP. Dit lijkt wel een soort compilatie cd in plaats van een album.

De tracks die er op staan zijn wel goed te doen hoor alleen had ik er meer van verwacht.
Vind dit ook nogal vaag gedaan, sommige tracks los releasen en andere weer in een EP.. Voor de rest zijn het wel leuke plaatjes voor de zomer. Niet speciaal, maar wel gewoon prima te luisteren :thumbsup:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Ik word er niet warm of koud van.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Even een keertje een goede luisterbeurt geven, Toneshifterz gaat de laatste tijd de goede kant op. Vooral echo of existence, die hier dan weer niet op staat xd .
Van wat ik tot dusver heb gehoord zijn Define Yourself, You & Me, Before You Go, Shadows, Let Go en Ready For The Bass fijne plaatjes
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
B
1 posts member since 2018
last seen Apr 2018
LV1 wrote:Even een keertje een goede luisterbeurt geven, Toneshifterz gaat de laatste tijd de goede kant op. Vooral echo of existence, die hier dan weer niet op staat xd .
Van wat ik tot dusver heb gehoord zijn Define Yourself, You & Me, Before You Go, Shadows, Let Go en Ready For The Bass fijne plaatjes
Dat Echo Of Existence er niet op staat heeft waarschijnlijk te maken met dat die op Code Black z'n album komt te staan. Hij released eerst alle tracks in EP's, voordat hij met het album komt. Toneshifterz heeft dit ook gedeeltelijk gedaan dmv releases/EP's.
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Dikke mid bij At Night, zo hoor ik het graag.
Beetje Give it up achtig :P
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Over het algemeen wel wat leuke platen, melodieën zitten meestal ook wel goed in elkaar.
Waar ik me alleen wel aan erger is dat dit hele album met maar 3 verschillende synths zijn gemaakt ofzo, ze lijken in dat opzicht allemaal heel veel op elkaar. Overigens had ik eerst ook het idee dat dit een Code Black album was.

Verder vind ik de kicks ook niet echt om over naar huis te schrijven. Slecht afgewerkt (Put your hands together) of ze komen te geforceerd over, zoals in de mid van Ready for the Bass. In de climax komen ze dan weer wel redelijk over.

Voor mij klinkt het geheel alsof het door een talent is gemaakt ipv een artiest die toch al jaren op het hogere niveau mee draait.

6.5/10
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Snap de kritiek op dit album niet. Eindelijk een heerlijk, zomers en euphorisch album met als uitschieters: You & Me, Become One en Don't Walk Away :thumbsup: :love:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
JVS wrote:Eindelijk een heerlijk, zomers en euphorisch album met als uitschieters: You & Me, Become One en Don't Walk Away :thumbsup: :love:
:thumbsup:
R
Hardtraxxer
120 posts member since 2015
last seen Jun 2022
Lekker album in mijn optiek. Fijn om eens wat vernieuwing in de australische hoek van euforische hardstyle. Dit festivalseizoen maar eens een bezoekje brengen aan een van zijn setjes.
Hardtraxxer
533 posts member since 2017
last seen Oct 2025
Vind dit anders echt een vet album. Kicks zijn vet en gast weet overal veel drive in mee te brengen. Heel dik sound design ook :thumbsup: .
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
DisAster wrote:Vind dit anders echt een vet album. Kicks zijn vet en gast weet overal veel drive in mee te brengen. Heel dik sound design ook :thumbsup: .
Dit.

Btw, staat Before You Go nou op dit album en op CB's album? :huh:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Pedaalemre wrote: Btw, staat Before You Go nou op dit album en op CB's album? :huh:
Ja.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
MYTZE wrote:
Pedaalemre wrote: Btw, staat Before You Go nou op dit album en op CB's album? :huh:
Ja.
Lekker dubbel dan. Had liever dat Toneshifterz dan nog een plaatje had gemaakt en Before You Go gewoon alleen op CB z'n album zou staan. >.<
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Komen hier nog überhaupt fulls van uit? :huh: