Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2018 21:17 
 
Hardtraxxer

Toneshifterz - Shifting To The Source (WERCD009)

Label: WE R
WEB release: 20/04/2018

Tracklist:
Toneshifterz - Shifting To The Source (Orchestral Mix)
Toneshifterz & Audiotricz - Put Your Hands Together
Toneshifterz & Brennan Heart - Define Yourself (I AM HARDSTYLE 2018 Anthem)
Toneshifterz feat. Bodhi Jones - Don’t Walk Away
Toneshifterz & Rebourne - At Night
Toneshifterz & Atmozfears - You & Me
Toneshifterz - Party Takes Me
Toneshifterz & Code Black - Before You Go
Toneshifterz & Will Sparks - Home To You
Toneshifterz - Shadows
Toneshifterz - Become One
Toneshifterz - Engulfed In Ecstasy
Toneshifterz & Outbreak - Let Go (Toneshifterz Album Edit)
Toneshifterz & Zatox feat. Villain - Ready For The Bass
Toneshifterz & Sub Sonik - Stomp The Floor
Toneshifterz - Dimanous
Toneshifterz - Shifting To The Source
Toneshifterz - Boom Boom

Samples:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... KET_s2yMsk

Bron:
Put you hands together!! Toneshifterz Huge collaboration with the crazy hardstyle duo "Audiotricz" which has been crushing the dancefloor! Release on WE R Records TBA featured on Toneshifterz upcoming album "Shifting to the source" Toneshifterz EP #2GETHER
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 09:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die plaat op 2:30 :loving: :loving:. Komen toch wel een fors aantal leuke tracks op dit album te staan! Afgelopen jaren was het over het algemeen niet super denderend wat hij heeft uitgebracht imo. Hij zat voor mij een beetje in een dipje, maar hij lijkt zich met dit album toch weer helemaal te herpakken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke tracks, maar ik snap het idee van dit album niet echt. Volgens mij zijn alle platen, op Don't Walk Away na, nu al in HQ te vinden. Het merendeel van de tracks heeft ook al een release gehad op een andere EP. Dit lijkt wel een soort compilatie cd in plaats van een album.

De tracks die er op staan zijn wel goed te doen hoor alleen had ik er meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Leuke tracks, maar ik snap het idee van dit album niet echt. Volgens mij zijn alle platen, op Don't Walk Away na, nu al in HQ te vinden. Het merendeel van de tracks heeft ook al een release gehad op een andere EP. Dit lijkt wel een soort compilatie cd in plaats van een album.

De tracks die er op staan zijn wel goed te doen hoor alleen had ik er meer van verwacht.


Vind dit ook nogal vaag gedaan, sommige tracks los releasen en andere weer in een EP.. Voor de rest zijn het wel leuke plaatjes voor de zomer. Niet speciaal, maar wel gewoon prima te luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 13:30 
 
Hardtraxx Addict

Ik word er niet warm of koud van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een keertje een goede luisterbeurt geven, Toneshifterz gaat de laatste tijd de goede kant op. Vooral echo of existence, die hier dan weer niet op staat xd .
Van wat ik tot dusver heb gehoord zijn Define Yourself, You & Me, Before You Go, Shadows, Let Go en Ready For The Bass fijne plaatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://www.djtunes.com/toneshifterz/shifting-to-the-source
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 21:04 
 
Hardtraxx Newbie

LV1 schreef:
Even een keertje een goede luisterbeurt geven, Toneshifterz gaat de laatste tijd de goede kant op. Vooral echo of existence, die hier dan weer niet op staat xd .
Van wat ik tot dusver heb gehoord zijn Define Yourself, You & Me, Before You Go, Shadows, Let Go en Ready For The Bass fijne plaatjes


Dat Echo Of Existence er niet op staat heeft waarschijnlijk te maken met dat die op Code Black z'n album komt te staan. Hij released eerst alle tracks in EP's, voordat hij met het album komt. Toneshifterz heeft dit ook gedeeltelijk gedaan dmv releases/EP's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 01:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke mid bij At Night, zo hoor ik het graag.
Beetje Give it up achtig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het algemeen wel wat leuke platen, melodieën zitten meestal ook wel goed in elkaar.
Waar ik me alleen wel aan erger is dat dit hele album met maar 3 verschillende synths zijn gemaakt ofzo, ze lijken in dat opzicht allemaal heel veel op elkaar. Overigens had ik eerst ook het idee dat dit een Code Black album was.

Verder vind ik de kicks ook niet echt om over naar huis te schrijven. Slecht afgewerkt (Put your hands together) of ze komen te geforceerd over, zoals in de mid van Ready for the Bass. In de climax komen ze dan weer wel redelijk over.

Voor mij klinkt het geheel alsof het door een talent is gemaakt ipv een artiest die toch al jaren op het hogere niveau mee draait.

6.5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap de kritiek op dit album niet. Eindelijk een heerlijk, zomers en euphorisch album met als uitschieters: You & Me, Become One en Don't Walk Away :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVS schreef:
Eindelijk een heerlijk, zomers en euphorisch album met als uitschieters: You & Me, Become One en Don't Walk Away :thumbsup: :love:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 15:14 
 
Hardtraxxer

Lekker album in mijn optiek. Fijn om eens wat vernieuwing in de australische hoek van euforische hardstyle. Dit festivalseizoen maar eens een bezoekje brengen aan een van zijn setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit anders echt een vet album. Kicks zijn vet en gast weet overal veel drive in mee te brengen. Heel dik sound design ook :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

DisAster schreef:
Vind dit anders echt een vet album. Kicks zijn vet en gast weet overal veel drive in mee te brengen. Heel dik sound design ook :thumbsup: .


Dit.

Btw, staat Before You Go nou op dit album en op CB's album? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 15:49 
 
Hardtraxx Crew

Pedaalemre schreef:
Btw, staat Before You Go nou op dit album en op CB's album? :huh:

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Pedaalemre schreef:
Btw, staat Before You Go nou op dit album en op CB's album? :huh:

Ja.


Lekker dubbel dan. Had liever dat Toneshifterz dan nog een plaatje had gemaakt en Before You Go gewoon alleen op CB z'n album zou staan. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komen hier nog überhaupt fulls van uit? :huh:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle