@kaasstaafSubjectief? Je komt net kijken.. Subjectief is wat jij zegt: "De grootste gekkies draaien zonder degelijke muziek wekelijks de dikste shows". Ik zeg ook nergens dat je niet meer boekingen verdient, wat overigens in veel gevallen toch een populariteitskwestie is. Dat heb jij op dit moment nog minder dan anderen, daar ben je mee bezig en daar boek je vooruitgang in en dat is fijn voor je.![]()
Tot dusver ben ik ook nog niet geïnteresseerd in je agenda, maar ik houd je op mijn hardstyle radar.
De groeten.
Sla jij even de plank mis, je moet nu niet van jong belegen kaas oude kaas maken. Jij sprak over 'zo nu en dan een boeking' aansluit bij mijn producties gezien ik daar vooruitgang ik maak maar nog niet is waar het moet zijn'.
Je sprak niet over populariteit, je had het over mijn muziek. Anders had je wel iets neergezet in de context van 'wilt hij meer boekingen moet hij populairder worden'. Daarbij vraag ik niet of je geinteresseerd bent in mijn agenda, ik geef aan je mijn agenda niet kan inzien, dus je opmerking ik af en toe een boeking heb is op weinig gebaseerd.
Ook kom ik niet net kijken, en gaat het best wel lekker naar mijn inziens. Al kwam ik wel net kijken zou betekenen het toch eigenlijk best wel bizar goed gaat wat de groei op meerdere vlakken betreft. Maar ook dat, is subjectief.
Groeten