Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 16:24 
 
Artiest

Citaat:
Subjectief? Je komt net kijken.. Subjectief is wat jij zegt: "De grootste gekkies draaien zonder degelijke muziek wekelijks de dikste shows". Ik zeg ook nergens dat je niet meer boekingen verdient, wat overigens in veel gevallen toch een populariteitskwestie is. Dat heb jij op dit moment nog minder dan anderen, daar ben je mee bezig en daar boek je vooruitgang in en dat is fijn voor je. :)

Tot dusver ben ik ook nog niet geïnteresseerd in je agenda, maar ik houd je op mijn hardstyle radar. :thumbup:

De groeten.

@kaasstaaf

Sla jij even de plank mis, je moet nu niet van jong belegen kaas oude kaas maken. Jij sprak over 'zo nu en dan een boeking' aansluit bij mijn producties gezien ik daar vooruitgang ik maak maar nog niet is waar het moet zijn'.

Je sprak niet over populariteit, je had het over mijn muziek. Anders had je wel iets neergezet in de context van 'wilt hij meer boekingen moet hij populairder worden'. Daarbij vraag ik niet of je geinteresseerd bent in mijn agenda, ik geef aan je mijn agenda niet kan inzien, dus je opmerking ik af en toe een boeking heb is op weinig gebaseerd.

Ook kom ik niet net kijken, en gaat het best wel lekker naar mijn inziens. Al kwam ik wel net kijken zou betekenen het toch eigenlijk best wel bizar goed gaat wat de groei op meerdere vlakken betreft. Maar ook dat, is subjectief.

Groeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Kaasschaaf srs :lol: dat van die gekkies met grote shows is niet subjectief, dat is waarheid. Kan allemaal logisch zijn qua omzet en marketing dat inteelt tuig als Rebelion en Malice zoveel boekingen pakken, maar kwalitatief is JNXD toch echt een eindeloos stuk verder. En komt net kijken? Eerste release is toch alweer bijna 4 jaar geleden, en daar aan vooraf gaan ook jaren produceren en beter worden. Voor de rest is het smaak, want technisch is dit gewoon dik in orde. Daahg!


Ah, dus als ik JNXD een gek vind die onterecht op een mainstage staat in mijn ogen dan is dat dus niet subjectief maar de waarheid? En dan noem je geheel objectief Rebelion en Malice inteelt tuig? :huh:

JNXD schreef:
@kaasstaaf

Sla jij even de plank mis, je moet nu niet van jong belegen kaas oude kaas maken. Jij sprak over 'zo nu en dan een boeking' aansluit bij mijn producties gezien ik daar vooruitgang ik maak maar nog niet is waar het moet zijn'.

Je sprak niet over populariteit, je had het over mijn muziek. Anders had je wel iets neergezet in de context van 'wilt hij meer boekingen moet hij populairder worden'. Daarbij vraag ik niet of je geinteresseerd bent in mijn agenda, ik geef aan je mijn agenda niet kan inzien, dus je opmerking ik af en toe een boeking heb is op weinig gebaseerd.

Ook kom ik niet net kijken, en gaat het best wel lekker naar mijn inziens. Al kwam ik wel net kijken zou betekenen het toch eigenlijk best wel bizar goed gaat wat de groei op meerdere vlakken betreft. Maar ook dat, is subjectief.

Groeten


Oké! Knap dat je eerst de context zelf bepaalt en daarna een context mist.
Ik gaf mijn mening, dat mag je op jouw beurt subjectief vinden. Een professionele DJ zou er niet op reageren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Het verschil kaas, is dat malice en rebelion hun tracks bagger in elkaar zitten dus komt hun fanbase puur neer op smaak.. jnxd maakt fatsoenlijke tracks die technisch goed in elkaar zitten, dat laatste is dus wel een feit. Genoeg vergelijkingsmateriaal. Dus 'het verdienen' hangt imo gewoon veel af van hoe je tracks kwalitatief in elkaar zitten ja. Die gasten van malice en rebelion zijn gewoon overrated, enkel omdat het veel raw fans aantrekt die niks geven om kwaliteit zijn ze populair. Weet je zelf ook wel he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 18:20 
 
Hardtraxxer

Niet geinteresseerd in zijn agenda, maar wel de preview plaatsen en een :love: plaatsen in dit bericht. Sla jij even de kaasplank volledig mis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goeie track weer van JNXD!

Voor de rest is deze topic :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 18:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
Oké! Knap dat je eerst de context zelf bepaalt en daarna een context mist.
Ik gaf mijn mening, dat mag je op jouw beurt subjectief vinden. Een professionele DJ zou er niet op reageren. :D


Het hoeft niet zozeer slecht te zijn dat een professionele artiest reageert op dit soort platformen, zolang het maar netjes en beschaafd blijft zoals hier ook gebeurt. In dit geval vind ik de discussie alleen wat onnodig. Muzieksmaak en populariteit zijn sowieso subjectieve onderwerpen die ook weer onderverdeeld zijn in categorien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me een beetje aan Devin Wild denken, alleen vind ik dit in tegenstelling tot de gemiddelde Devin Wild plaat echt helemaal niks aan. Vind die intro niks, de melodie raakt me totaal niet en die vocal staat me ook niet aan. Heb sowieso nog geen JNXD plaat gehoord waar ik écht enthousiast van werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 19:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
The Venator schreef:
Bowlingbal schreef:
Het zit goed in elkaar, maar ik vind dat track erg gevoelloos :huh:

Kan ik me erg goed in vinden, heb ik ook last van.


Kunnen jullie dat uitleggen? Ben benieuwd waarom precies.

Ik vind het een beetje 'vlak' en droog klinken. Er zit naar mijn mening te weinig diepgang in, dat de melodie in de opbouw ook omhoog gaat vind ik wat random, het haalt een beetje de sfeer eruit, en wanneer ie dan in de opbouw naar de climax ineens weer naar beneden gaat(?). Tsja, het idee is leuk, de climax is ook best aardig, maar ik vind het dus te vlak en te droog klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Niet geinteresseerd in zijn agenda, maar wel de preview plaatsen en een :love: plaatsen in dit bericht. Sla jij even de kaasplank volledig mis :lol:


Hoezo mis? Dit is toch gewoon een fijne track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Jambekkieee schreef:
Niet geinteresseerd in zijn agenda, maar wel de preview plaatsen en een :love: plaatsen in dit bericht. Sla jij even de kaasplank volledig mis :lol:


Hoezo mis? Dit is toch gewoon een fijne track?


Jij bent echt fckn gek hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 08:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Een professionele DJ zou er niet op reageren. :D


Gast :lol: Is toch mooi dat hij hier reageert en meldt hoe hij over jouw verhaal denkt! Verder vind ik je verhaal ook maar vaag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 10:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Een professionele DJ zou er niet op reageren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

theprofessional schreef:
Kaasstaaf schreef:
Een professionele DJ zou er niet op reageren. :D


....
Jankbal.

Zit je op een forum om te discussiëren over muziek en krijg je een reactie van de dj zelf, is het onprofessioneel. :/

Ben blij dat er nog dj's zijn die de moeite nemen om iets te posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Zit je op een forum om te discussiëren over muziek en krijg je een reactie van de dj zelf, is het onprofessioneel. :/

Ben blij dat er nog dj's zijn die de moeite nemen om iets te posten.


Precies dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 18:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle