Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat aan! Heb je ook DL link? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
Gaat aan! Heb je ook DL link? :)


Zal hem vanavond even posten. Heb de file zelf even niet bij de hand :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar 2 dagen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 10:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Nog maar 2 dagen :yay:


Bier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig voor de eerste keer :yay:

Laat mij helemaal onderdompelen met verassingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

18:15 met de trein, hopelijk optijd binnen voor de warm up set van Armin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin an! Helaas mijn trein gemist dus wellicht om 23u binnen. Te herkennen aan mijn Phuture Noize shirt, omdat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op het laatste moment de chauffeur kwijtgeraakt. Nu met het OV :/ Blijkbaar houdt de chauffeur niet van onbekende mensen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 08:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben echt blij dat ik hier heen ben gegaan! Wat een mooi feest. Dit was nog maar mijn tweede Trancefeest maar als ik de kans krijg volgen er zeker meer.
Echt verfrissend na ongeveer 30 weekenden met alleen maar Hardstylefeesten. :$

Iets na 23u binnengekomen helaas maar gelukkig goed op tijd voor Purple Haze. Een dijk van een set. En toen kwam NWYR. Zo uitgekeken naar hun set.
Dit uur vloog echt voorbij. Hun muziek geeft mij echt een geweldig gevoel. Armin zette ook een mooi opbouwende set neer.

Na AVB doorgelopen naar de Psy. Geen drugs meer nodig met die muziek. (L) De laatste set op de main was ook lekker. Ook eens fijn een zachte afsluiter.

De lichten bij de main waaren indrukwekkend in hun eenvoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NYWR was by far de uitschieter van het feest! Heerlijke set was dat.

Ben er verder achter gekomen dat Trance feesten niet meer mijn ding zijn helaas. Altijd trouw bezoeker geweest van Trance Energy, Electronic Family tot ASOT, maar de PSY is me te eentonig, 138 was ook weinig opzwepend en de progressive heb ik altijd wat saai gevonden voor op een feest (thuis op z'n tijd prima). Mainstage was nog wel te doen (Armin toch best toffe set), alleen dat volk dat er rondloopt is jammer genoeg weer totaal anders dan bij de andere stages. En what the fuck, die road to 1000 op een soort zolderkamer met bar slecht geluid :oh: zonde wat had me best verheugd op David Asprey.

Wat mis ik toch de goede oude tijd van Trance Energy met namen als Marcel Woods, JOOP, Scot Project, Johan Gielen, Kamui, Ultraform, Rank1, Talla 2XLC etc :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Boh wat was dit een gaaf feest zeg! Echt enorm vermaakt!

Uiteindelijk was mijn avond een beetje het volgende:
- NWYR
- Armin
- Neelix
- Bryan Kearney
- Gareth Emery
- David Gravell
- Ben Nicky

Ik vond Armin en NWYR de dikste! Maar Neelix opbrengst psy stage was zeker ook vet!

Organisatorisch ook heel positief verrast. Nergens lang wachten. Het eenrichtingsverkeer zorgde ervoor dat alles goed doorstroomde. Ondanks dat het uitverkocht was, was er meer dan genoeg ruimte. Dikke show. En zelfs zoiets kleins als zelf je mayo enzo mogen pakken bij de eetkramen :P

Enige wat me op viel was dat de parkeerkosten wel erg hoog waren (€16'50!?) En dat de 138 zaal eigenlijk best verstopt zat.

Volgend jaar graag weer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top feest gehad!

Begonnen bij de warm up set van Armin, heerlijke binnenkomer. Daarna door naar Who's Afraid of 138. Allen Watts draaide een prima set, jammer van het geluid tijdens zijn set. Jorn van Deynhoven die zijn set opent met The Space Brothers - Shine (Jorn van Deynhoven Remix) :loving: wat een drive zat er in zijn set! Daarna door naar NWYR, heel dikke set maar had Saving Light (NWYR Remix) eigenlijk wel verwacht in hun set. Door naar de 1000 stage waar Roman Messer draaide, wat een sfeer hing daar in dat kleine kamertje :love: Daarna door naar Neelix wat is Psy toch fijne muziek live en die kicks door de zaal heen :worship: Toen naar Gareth Emery wij kwamen aan net dat Armin zijn set was afgelopen wat een mierenhoop zeg bij de uitgang, je moest je er zelf doorheen worstelen om überhaupt in de zaal te komen. Prima set van Gareth Emery, had gehoopt op originele Saving Light draait hij de NWYR remix beetje jammer. Toen naar de set waar we naar uitkeken, Chris Schweizer b2b Heatbeat wat een beukset zeg sodeknetter :loving: Als afsluiter Scott Bond heel fijne afsluiter van een top feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben echt blij dat ik hier naartoe ben gegaan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Ben echt blij dat ik hier naartoe ben gegaan :loving:


Welke sets heb je allemaal meegemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
sennid schreef:
Ben echt blij dat ik hier naartoe ben gegaan :loving:


Welke sets heb je allemaal meegemaakt?


Heb voornamelijk bij de main gestaan en dan af en toe een rondje gelopen. De eerste plaat (of tweede) die NWYR draaide kwam wel ff binnen zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 20:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Geweldige avond gehad, heeft vorig jaar lekker overtroffen!

Binnengekomen bij de warmup set van Armin, heerlijk als opener, rustig beginnen en een aantal fijne platen (Three Drives - Sunset On Ibiza (een of andere remix?), Marco V - Simulated (Bas Amro Remix), Armin van Buuren - Mirage (Martijn ten Velden Remix)).

Daarna door naar Allen Watts, zoals Wigaard al zei, een fijne set, maar het geluid was erg matig nog op dat moment, dus de muziek kwam niet echt door.

Door naar Jorn van Deynhoven. Hij heeft het weer voor elkaar gekregen om een super originele en varierende set neer te zetten, erg van genoten :loving: Hoogtepuntjes uit zijn set waren wel: Tiësto - Lethal Industry (Jorn Van Deynhoven Remix) (Psy :loving:), Markus Schulz - The New World (Davey Asprey Remix) en CRW - I Feel Love (Omar Sherif Remix).

Eenmaal aangekomen bij NWYR werd ik weer erg blij van de melodieën die door de grote zaal luidden. De nieuwe platen van hun Facebook preview live horen was toch wel weer een kippenvel momentje, een track waar je een preview van 10 seconden van gehoord hebt, tot leven horen komen :D

Roman Messer was een erg goed setje. Hele fijne sfeer in de kleine ruimte, niet druk, toch ging het goed los. De sitdown was ook een leuke toevoeging, ook een erg fijne tracklist, platen als Fireflies, Imagination (Cold Rush Remix), Memories (Ahmed Helmy Remix) en Underworld waren erg fijn :loving:

Neelix was weer snoeihard, Psy is toch zo'n ontzettend fijn genre, zoveel drive. Ben verder niet zo bekend met psy platen, maar kon me er weer prima op vermaken.

Evenals Jorn had ook Gareth Emery een erg fijne en gevarieerde set. Hoogtepuntjes hier waren wel de lichtshow op de main en: SASH! - Encore Une Fois (remix?), Sandstorm (ja toch wel :D), de nieuwe Gareth Emery & Ashley Wallbridge - ID (wat een melodie :love:), Gareth Emery ft. Christina Novelli - Concrete Angel (John O'Callaghan Remix) en die Darren Styles plaat (dit was wel even lekker, 170bpm xd).

Daarna kwam Chris Schweizer, wat maakt deze man toch briljante basslines, zo ontzettend veel drive en harde kicks. Erg genoten van zijn set. Hoogtepuntjes waren toch wel: Chris Schweizer - The Wolf, Never Say Never remix, en de vele geweldige diepe basslines :drool:

Na Chris deden m'n benen het niet meer, dus heb ik het grootste gedeelte van Scott Bond vanaf de zijkant bekeken. Was een erg fijne zweverige afsluiter.

Al met al een super feest gehad, ik kijk nu alweer uit naar de volgende :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:

Roman Messer was een erg goed setje. Hele fijne sfeer in de kleine ruimte, niet druk, toch ging het goed los. De sitdown was ook een leuke toevoeging, ook een erg fijne tracklist, platen als Fireflies, Imagination (Cold Rush Remix), Memories (Ahmed Helmy Remix) en Underworld waren erg fijn :loving:



Je vergeet Lullaby :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel tof feest gehad!
Na het binnenkomen (jezus wat is de Jaarbeurs groot, had dat zwaar onderschat) en een teringeind lopen naar de 138 stage ben ik begonnen bij Allen Watts, moest nog een beetje in de muziek komen tijdens deze set, geluid was ook matig nog. Daarna met Jorn van Deynhoven was het geluid al een heel stuk beter en het was ook meteen echt een supervette set :love: Vervolgens naar de main voor NWYR, wat een gigantische zaal is die mainstage zeg, bizar. Verder echt een dikke set van NWYR, heb hun set van Tomorrowland vaak opgehad en ik ben echt fan van hun sets geworden.
Vervolgens door naar de Road To 1000 voor Roman Messer, heel fijn setje, vooral genoten van de sfeer daar. De Psy Trance bij Neelix ging me daarna een partij hard. Supervet, alleen werd het wel een beetje eentonig op het einde. Door naar de main voor Gareth Enemy die echt een heel gave set draaide, samen met Jorn van Deynhoven en NWYR mijn favoriete setjes van de avond.
Hierna Chris Schweizer b2b Heatbeat meegepakt wat een heerlijke beukset was, maar was op dat moment al op dus kon niet heel veel meer, bij Scott Bond daarna hetzelfde verhaal.

Was mijn eerste keer A State of Trance en überhaupt mijn eerste keer Trance horen op een feest en het is me heel goed bevallen. Was bang dat het me allemaal eentonig zou gaan worden maar het is toch een stuk diverser genre dan verwacht. Is na Hardstyle ook het enige genre tot nu toe waar ik me er een hele avond op kan vermaken. Ook de sfeer op het feest beviel me goed, veel leeftijdsverschil en iedereen was aardig tegen elkaar en iedereen had het naar zijn zin naar mijn idee. Gewoon lekker vrolijk dus! :) Organisatorisch was het ook tip top in orde. Nergens lang hoeven wachten, goede catering en nergens echt te druk ondanks dat het uitverkocht was. Alleen op de gangen soms maar door de eenrichtingswegen verliep de doorstroming nog best aardig.

Kortom: Dik feest, zeker voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 19:19 
 
Hardtraxxer

Dat NWYR setje is wel echt heel erg goed zeg.. Toch wel balen dat ik niemand zover heb gekregen om mee te gaan. De drempel om alleen te gaan was toch iets te groot :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 21:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Gigg schreef:
Dat NWYR setje is wel echt heel erg goed zeg.. Toch wel balen dat ik niemand zover heb gekregen om mee te gaan. De drempel om alleen te gaan was toch iets te groot :x

Volgende keer ga je maar met ons joh :D Volgende week meeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:05 
 
Hardtraxxer

Citaat:
volgende keer ga je maar met ons joh :D Volgende week meeten?


Deal! Jaa van het weekend zeker een pilsje doen! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek