"Een beperking clubje".
Nou, zo te horen mag jij dan ook komen.
Nou, zo te horen mag jij dan ook komen.
Remi wrote:Niet aanwezig want drugs wordt niet geaccepteerd.Basshunterzz wrote:Waarschijnlijk bedoel je het niet serieuskaboem wrote:en MET drugs!maar het zou wel flink triest zijn als je drugs nodig hebt tijdens een BBQ

Seeker Of Fire wrote: Bedoel je niet beperking ipv beperkt?
Mentaal he.Remi wrote:Klopt, toen was ik al een aantal jaar volwassen ja.
Distinctive!!Broken Balance wrote:Ex D-Verze Jeffrey (ben even zn ht naam vergeten) en ramon038 ergens buiten beeld. En waarschijnlijk filmt SLPostcode..
allemaal hoerelopers. Zin om jullie allemaal in t gezicht te vechtenBroken Balance wrote:Heu dat was die van 2016.
Die was donders mooi.
U ziet, Stan, Zenda, The Venator, Mij, Geen HT'er, Steffnov, Ex D-Verze Jeffrey (ben even zn ht naam vergeten) en ramon038 ergens buiten beeld. En waarschijnlijk filmt SLPostcode..
Ik zal wel een van de 630 plaspauzes hebben gehadBroken Balance wrote:Heu dat was die van 2016.
Die was donders mooi.
U ziet, Stan, Zenda, The Venator, Mij, Geen HT'er, Steffnov, Ex D-Verze Jeffrey (ben even zn ht naam vergeten) en ramon038 ergens buiten beeld. En waarschijnlijk filmt SLPostcode..
He halloBroken Balance wrote:Heu dat was die van 2016.
Die was donders mooi.
Dhr. Zenda himselfrakkietakkie wrote:Wie is die gozer met roze shirt en hoog water sokken?
Hoog water bouwvakkers schoenen dank u vriendelijkrakkietakkie wrote:Wie is die gozer met roze shirt en hoog water sokken?
Ohja donder jij was dr ookwootum wrote:He halloBroken Balance wrote:Heu dat was die van 2016.
Die was donders mooi.