Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Artiest: Delete

Track(s): Don't Fuck With The Chuck

Sample/video:

https://www.facebook.com/groups/DeleteO ... 810109890/

Bron: Fb
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Dit moet toch wel de meest saaie Delete track in tijden zijn. Ik kan het eigenlijk alleen maar beschrijven als uitermate teleurstellend. Deze plaat wordt gewoon helemaal nergens interessant, en heeft geen enkel memorabel element.

Toevallig was ik gisteren nog mijn Delete playlist aan het luisteren. Ik heb het al vaker aangehaald, maar je kan gewoon niet geloven wat er tegenwoordig uit zijn studio komt als je kijkt naar wat hij in het verleden (en enkelen nog vrij recent, zoals bijv. The World Is Yours en de Domination remix) heeft geproduceerd. Van zijn nieuwe (solo-)werk vind ik eigenlijk alleen Kick It écht interessant klinken.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Wel met je eens hoor Pim. Die VIP achtige kicks doen mij ook velen malen minder dan wat hij vroeger maakte. Maar de weg die hij nu in is geslagen trekt simpelweg meer publiek helaas. Dit uit zich ook in de track keuze van zijn sets. Maar desondanks vermaak ik me er nog wel op.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Titel is "Don't Fuck With The Chuck"
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Vet. Natuurlijk zijn deze kicks minder dan die van bijvoorbeeld Ghetto, maar dit is wat de meerderheid wil.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
kingxxl wrote:Natuurlijk zijn deze kicks minder dan die van bijvoorbeeld Ghetto
Vind jij.