Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 10:17 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Delete

Track(s): Don't Fuck With The Chuck

Sample/video:

https://www.facebook.com/groups/DeleteOfficialFanGroup/permalink/1799001810109890/

Bron: Fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 13:15 

Hardtraxx Veteran

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 13:25 

Hardtraxx Veteran

Dit moet toch wel de meest saaie Delete track in tijden zijn. Ik kan het eigenlijk alleen maar beschrijven als uitermate teleurstellend. Deze plaat wordt gewoon helemaal nergens interessant, en heeft geen enkel memorabel element.

Toevallig was ik gisteren nog mijn Delete playlist aan het luisteren. Ik heb het al vaker aangehaald, maar je kan gewoon niet geloven wat er tegenwoordig uit zijn studio komt als je kijkt naar wat hij in het verleden (en enkelen nog vrij recent, zoals bijv. The World Is Yours en de Domination remix) heeft geproduceerd. Van zijn nieuwe (solo-)werk vind ik eigenlijk alleen Kick It écht interessant klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 17:49 

Hardtraxx Veteran

Wel met je eens hoor Pim. Die VIP achtige kicks doen mij ook velen malen minder dan wat hij vroeger maakte. Maar de weg die hij nu in is geslagen trekt simpelweg meer publiek helaas. Dit uit zich ook in de track keuze van zijn sets. Maar desondanks vermaak ik me er nog wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 19:36 

Hardtraxx Veteran

Titel is "Don't Fuck With The Chuck"
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 03:03 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 11:33 

Hardtraxx Addict

Vet. Natuurlijk zijn deze kicks minder dan die van bijvoorbeeld Ghetto, maar dit is wat de meerderheid wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:18 

Hardtraxx Veteran

kingxxl schreef:
Natuurlijk zijn deze kicks minder dan die van bijvoorbeeld Ghetto

Vind jij.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks