Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
wow stoere vocals
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
makrooy wrote:wow stoere vocals
Verschrikkelijk idd man man :sick:.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
super leuke gave vette titel!!!1
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Is dit op verzoek van teupie?
Ik weet niet wat ik erger vind. Het feit dat jij mijn naam noemt of het feit dat ik sinds hele lange tijd weer eens in releases kijk en als eerste de track aanklik met 'drugs' en dit hoor
M
Hardtraxx Veteran
14177 posts member since 2013
Die vocals, pfoe.. :')
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Mensen die zich storen aan de vocals :lol: Wat boeit het dat vocals over drugs gaan? Oude tracks bevatten ook vaak vocals over drugs. Omdat niemand mag weten dat het overgrote deel van de mensen op feesten onder invloed is van allerlei genotsmiddelen? Eerste vraag die je krijgt als je zegt dat je naar feesten gaat is toch al: 'Lekker pillen bikken?'. Drugsgebruik is onderdeel van dance en vocals die erover gaan zullen mij een wosje ween. Of zijn jullie die personen die met een pilsje in de hand vdk mensen de gek aan steken? Dat zijn namelijk de echte rotte appels. Plaat vind ik simpel maar effectief. Dat deuntje voor de climax blijft geinig.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ik heb niks tegen drugsgerelateerde teksten maar kom op.. dit is wel erg simpel zeg. Zoals het in Clockartz - Welcome To My Rave is verwerkt, vind ik het niet erg. Dit is gewoon net wat meer cringy. Het komt ook veel meer over als stoer doen in deze plaat en ik heb daar dus best een hekel aan :P

Nouja om het beter te verwoorden. De drugsgerelateerde teksten in deze plaat bieden geen enkele meerwaarde. In Brennan Heart - Faith In Your DJ gaat t bijvoorbeeld over het feesten zelf maar hier wordt drugs genoemd om maar ff iets met drugs erin te gooien om het nog stoerder te laten klinken
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
De vocal past juist wel bij het geheel. Een random opbouw die nergens heen gaat met vervolgens een compleet ander vaag deuntje in de climax + lompe kickert heeft geen diepe vocals over maatschappelijke kwesties nodig.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Welcome To My Rave heeft ook niet bepaald veel maatschappelijke waarde. Het gaat er iedergeval mij meer om op welke manier het gebracht wordt en dat vind ik in deze plaat verre van tof
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Wauw, wat is dit kut zeg. Dit is niet eens Ran-D waardig :sick:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Moet zeggen dat die vocals wat beter tot hun recht komen in Neophyte - D.R.U.G.S., mooie tijden waren dat :loving:
Hardtraxxer
278 posts member since 2017
last seen Feb 2025
Afgezien van de vocals is de plaat ook gewoon niet veel soeps
M
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2013
last seen Dec 2017
De kickrolls zorgen nog voor enige vorm van drive in de plaat. De rest is op z'n zachts gezegd vrij matig. Vocals is al genoeg over gezegd volgens mij :x :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
kingxxl wrote:random opbouw die nergens heen gaat met vervolgens een compleet ander vaag
Ja, dit is een goede omschrijving van menig drugsavondje. :yes:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Dit is een stereotyperende track van de eenheidsworstenraw. Zon opbouw die al miljoen keren is gekopieerd en gewoon echt kut is. Dan dat geouwehoer van een ''melodie' voor de drop. Er zijn zo ziek veel platen die van dat soort slappe troep hebben voor de drop, maar bij dit nummer slaat het werkelijk alles.
Met een geïnjecteerde testosteron krijsende chiuahua als lead