Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wow stoere vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
wow stoere vocals

Verschrikkelijk idd man man :sick:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

super leuke gave vette titel!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is dit op verzoek van teupie?


Ik weet niet wat ik erger vind. Het feit dat jij mijn naam noemt of het feit dat ik sinds hele lange tijd weer eens in releases kijk en als eerste de track aanklik met 'drugs' en dit hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 18:18 
 
Hardtraxx Crew

Die vocals, pfoe.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 08:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen die zich storen aan de vocals :lol: Wat boeit het dat vocals over drugs gaan? Oude tracks bevatten ook vaak vocals over drugs. Omdat niemand mag weten dat het overgrote deel van de mensen op feesten onder invloed is van allerlei genotsmiddelen? Eerste vraag die je krijgt als je zegt dat je naar feesten gaat is toch al: 'Lekker pillen bikken?'. Drugsgebruik is onderdeel van dance en vocals die erover gaan zullen mij een wosje ween. Of zijn jullie die personen die met een pilsje in de hand vdk mensen de gek aan steken? Dat zijn namelijk de echte rotte appels. Plaat vind ik simpel maar effectief. Dat deuntje voor de climax blijft geinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb niks tegen drugsgerelateerde teksten maar kom op.. dit is wel erg simpel zeg. Zoals het in Clockartz - Welcome To My Rave is verwerkt, vind ik het niet erg. Dit is gewoon net wat meer cringy. Het komt ook veel meer over als stoer doen in deze plaat en ik heb daar dus best een hekel aan :P

Nouja om het beter te verwoorden. De drugsgerelateerde teksten in deze plaat bieden geen enkele meerwaarde. In Brennan Heart - Faith In Your DJ gaat t bijvoorbeeld over het feesten zelf maar hier wordt drugs genoemd om maar ff iets met drugs erin te gooien om het nog stoerder te laten klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De vocal past juist wel bij het geheel. Een random opbouw die nergens heen gaat met vervolgens een compleet ander vaag deuntje in de climax + lompe kickert heeft geen diepe vocals over maatschappelijke kwesties nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welcome To My Rave heeft ook niet bepaald veel maatschappelijke waarde. Het gaat er iedergeval mij meer om op welke manier het gebracht wordt en dat vind ik in deze plaat verre van tof
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw, wat is dit kut zeg. Dit is niet eens Ran-D waardig :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2017 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat die vocals wat beter tot hun recht komen in Neophyte - D.R.U.G.S., mooie tijden waren dat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2017 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgezien van de vocals is de plaat ook gewoon niet veel soeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 16:46 
 
Hardtraxx Newbie

De kickrolls zorgen nog voor enige vorm van drive in de plaat. De rest is op z'n zachts gezegd vrij matig. Vocals is al genoeg over gezegd volgens mij :x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
random opbouw die nergens heen gaat met vervolgens een compleet ander vaag

Ja, dit is een goede omschrijving van menig drugsavondje. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is een stereotyperende track van de eenheidsworstenraw. Zon opbouw die al miljoen keren is gekopieerd en gewoon echt kut is. Dan dat geouwehoer van een ''melodie' voor de drop. Er zijn zo ziek veel platen die van dat soort slappe troep hebben voor de drop, maar bij dit nummer slaat het werkelijk alles.
Met een geïnjecteerde testosteron krijsende chiuahua als lead
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle