Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ja was inderdaad met een korreltje zout bedoeld, maar je hoeft niet overal respect voor te hebben. Kind is ook gewoon verwend he. Geef dat podium maar aan hardwerkende opkomende talenten.
Vrouwen krijgen sws bijzonder snel haat op het internet
En krijgen aan de andere kant weer 10x meer voor elkaar omdat vrouw.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 23 hours ago
Pedaalemre wrote:Ja was inderdaad met een korreltje zout bedoeld, maar je hoeft niet overal respect voor te hebben. Kind is ook gewoon verwend he. Geef dat podium maar aan hardwerkende opkomende talenten.
Vrouwen krijgen sws bijzonder snel haat op het internet
En krijgen aan de andere kant weer 10x meer voor elkaar omdat vrouw.
Dit snap ik nog wel ja, sluit ik me ook bij aan. Maar hoe anderen over identiteitscrisis gaan hebben en lopen haten hoe iemand is.. tja vind ik gewoon niet nodig.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ik verdedig niet omdat het een vrouw is, kan er gewoon met mijn kop niet bij dat mensen dergelijke teksten schrijven over iemand die ze niet kennen. Een geintje maken of menen dat ze wel van aandacht houdt is prima, maar het hebben over een identiteitscrisis of je druk maken omdat ze meer dan alleen Hardstyle leuk vindt, is te zielig voor woorden.
M
5 posts member since 2017
last seen Nov 2017
Goede remix van Hard Driver
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Na het lezen van dit topic toch maar even gezocht naar dat Instagram. Daar heeft ze dus staan "82th best DJane of 2017"
Ik nieuwsgierig, dus google. Kom ik dit tegen. :lol:
Wat de fuck is dat dan? Zelfs een hele eigen top100. Bijna zonder uitzondering lekkere wijven, want vrouwelijke dj's zijn over het algemeen ook fotomodel natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
AniMe boven Miss K8? Oplichters!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Wat een prachttoppa is dit toch :cry:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Svbtwee wrote:
Pandemonium wrote:Als je die lead hoort denk ik dat het zoiezo wel Hard Driver is.
Ze heeft de soundbak van Hard Driver gebruikt, maar heeft DEZE plaat verder wel zelf in elkaar gezet :P.
Dit is sowieso geen Hard Driver niveau. Klinkt nogal rommelig, dus ik denk dat je voor deze keer wel eens gelijk kunt hebben over Mandy.