Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ja was inderdaad met een korreltje zout bedoeld, maar je hoeft niet overal respect voor te hebben. Kind is ook gewoon verwend he. Geef dat podium maar aan hardwerkende opkomende talenten.

Citaat:
Vrouwen krijgen sws bijzonder snel haat op het internet


En krijgen aan de andere kant weer 10x meer voor elkaar omdat vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ja was inderdaad met een korreltje zout bedoeld, maar je hoeft niet overal respect voor te hebben. Kind is ook gewoon verwend he. Geef dat podium maar aan hardwerkende opkomende talenten.

Citaat:
Vrouwen krijgen sws bijzonder snel haat op het internet


En krijgen aan de andere kant weer 10x meer voor elkaar omdat vrouw.


Dit snap ik nog wel ja, sluit ik me ook bij aan. Maar hoe anderen over identiteitscrisis gaan hebben en lopen haten hoe iemand is.. tja vind ik gewoon niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verdedig niet omdat het een vrouw is, kan er gewoon met mijn kop niet bij dat mensen dergelijke teksten schrijven over iemand die ze niet kennen. Een geintje maken of menen dat ze wel van aandacht houdt is prima, maar het hebben over een identiteitscrisis of je druk maken omdat ze meer dan alleen Hardstyle leuk vindt, is te zielig voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 17:50 
 
Hardtraxx Newbie

Goede remix van Hard Driver
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 17:16 
 
Hardtraxxer

Na het lezen van dit topic toch maar even gezocht naar dat Instagram. Daar heeft ze dus staan "82th best DJane of 2017"
Ik nieuwsgierig, dus google. Kom ik dit tegen. :lol:
Wat de fuck is dat dan? Zelfs een hele eigen top100. Bijna zonder uitzondering lekkere wijven, want vrouwelijke dj's zijn over het algemeen ook fotomodel natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniMe boven Miss K8? Oplichters!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een prachttoppa is dit toch :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 23:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Pandemonium schreef:
Als je die lead hoort denk ik dat het zoiezo wel Hard Driver is.

Ze heeft de soundbak van Hard Driver gebruikt, maar heeft DEZE plaat verder wel zelf in elkaar gezet :P.

Dit is sowieso geen Hard Driver niveau. Klinkt nogal rommelig, dus ik denk dat je voor deze keer wel eens gelijk kunt hebben over Mandy.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks