Ik heb geen laptopSpablauw wrote:Je moet muziek ook niet beoordelen door je laptop speakers gek.stefaneke wrote:Volgens mij is dit album kapot, ze zijn de kicks vergeten.
En dat JVC geluidssysteem wat hier staat voldoet wel.
Ik heb geen laptopSpablauw wrote:Je moet muziek ook niet beoordelen door je laptop speakers gek.stefaneke wrote:Volgens mij is dit album kapot, ze zijn de kicks vergeten.
dat hele album is hetzelfde...Tumbler wrote:De kicks van Venice Beach zijn wel echt te erg. Vind het voor de rest niet eens zo'n slecht album, alhoewel de kicks natuurlijk beter kunnen. Maar dit is ook wel eens leuk, dan is het niet altijd hetzelfde.
Mag alleen met KRK's ofniet?!!Spablauw wrote:Je moet muziek ook niet beoordelen door je laptop speakers gek.stefaneke wrote:Volgens mij is dit album kapot, ze zijn de kicks vergeten.
Omdat hij nog wordt gereleased op FusionRedRiver67 wrote:Waarom is alles full behalve sorrow?
Hoe kom jij daaraan? Kan de extended mix van 6minuten nergens vinden!JEFSKI wrote:Ik heb Sorrow gewoon full hoor, die zal geen release krijgen op Fusion hoor
Geen idee, hoe kom jij eraan dan?JEFSKI wrote:Hoe komen die mensen eraan die hem full op Youtube hebben gezet?
Nu je het zegt idd, nooit eerder opgevallen en heb het album toch al wel tientallen keren beluisterd.Mark With A Tarrel wrote:Ik luisterde dit album laatst opnieuw. Wat me opviel; zijn 1/3e van de kicks niet gewoon de standaard Wildstylez kick?
Als euforische producers kicks rippen/gebruiken dan maakt t niks uit, gebeurt zo veel. Wanneer het in de raw scéne gebeurt ben je ineens een klootzak. Bij euforische hardstyle is de track natuurlijk ook niet zozeer gebouwd op de kick maar op de melodie. Bij raw gaat t voornamelijk om t feit dat de kick stevig moet zijn.RickV wrote:Nu je het zegt idd, nooit eerder opgevallen en heb het album toch al wel tientallen keren beluisterd.Mark With A Tarrel wrote:Ik luisterde dit album laatst opnieuw. Wat me opviel; zijn 1/3e van de kicks niet gewoon de standaard Wildstylez kick?![]()
Vooral bij I Miss You is ie niet te missen