Release op Spotify: View on Spotify
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Gave clip
. Vind met name de vocals erg fijn!
Rest klinkt okay
.
Die screeches en 'melodie' in de climax voelen bij mij echt heel random aan, het gaat alle kanten op behalve eentje die lekker in de oren klinkt.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dikke schijf.
Man man! Zo lang op gewacht. Voor mij persoonlijk een van vetste tracks van het jaar
je hoort beide stijlen terug! Heeft ook een aparte sfeervolle break 
Geweldige plaat
Vind de build up naar de climax echt fijn en de lyrics zijn ook catchy en lekker om mee te blerren
Het heeft ff moeten duren, maar wat een gave clip!
Eindelijk HQ
Is dit trouwens weer Ran-D z'n stem?
Eindelijk HQ
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Las dat ze hiervoor een vocalist hebben ingehuurdLV1 wrote:Het heeft ff moeten duren, maar wat een gave clip!
Eindelijk HQ![]()
Ik ben in de minderheid maar vind dit geen goede track. Doet me vrij weinig
Mee eens, wat een eentonig nummer, met verschrikkelijke vocalen..Jay wrote:Ik ben in de minderheid maar vind dit geen goede track. Doet me vrij weinig
Ondanks dat het vrij eentonig klinkt vind ik de qlimax erg vet van dit nummer. Ik mis alleen wel echt een melodie in dit nummer waarvoor die bij mij een beetje overkomt als een niet afgemaakt nummer. Voor de rest een prima track en doet het bij mij gewoon goed! 
Niet dat ik het geen goede plaat vind, maar het doet mij in ieder geval ook niet veel.Jay wrote:Ik ben in de minderheid maar vind dit geen goede track. Doet me vrij weinig
eerste qlimax is echt top, alleen de tweede is saai
Begint rond de tijd van Qlimax iedereen climax met qlimax te veranderen?
Klinkt redelijk simpel, maar vind hem wel echt heel dik! 
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Dit. Wordt op geen enkel moment interessant imo..Jay wrote:Ik ben in de minderheid maar vind dit geen goede track. Doet me vrij weinig
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
De tweede is een anti (Q)limaxTomyio wrote:eerste qlimax is echt top, alleen de tweede is saai
Jij hebt echt een obsessie met climaxen niet?Pandemonium wrote:De tweede is een anti (Q)limaxTomyio wrote:eerste qlimax is echt top, alleen de tweede is saai
Haha whoopsBroken Balance wrote:Begint rond de tijd van Qlimax iedereen climax met qlimax te veranderen?