Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Leonidas wrote:Hij is prachtig :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 23 hours ago
Deze is zo vet he! :love:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Randleman wrote:De DJ Mix is 04:52, maar dit is dan niet de Extended die later komt, of is er verder alleen een Radio Edit als extra
Dit is de DJ mix, dus de versie die je kunt mixen. Er is verder alleen een luisterversie/radio edit maar die noemen we de original.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Titatovenaar wrote:Dit is de DJ mix, dus de versie die je kunt mixen. Er is verder alleen een luisterversie/radio edit maar die noemen we de original.
Vanwaar op die manier?
Ieder ander label gebruikt namelijk Original Mix als zijnde de mixbare versie. Q gebruikt nu DJ Mix, maar vind je niet dat dit alleen verwarring brengt?
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
patrickjeb wrote:
Titatovenaar wrote:Dit is de DJ mix, dus de versie die je kunt mixen. Er is verder alleen een luisterversie/radio edit maar die noemen we de original.
Vanwaar op die manier?
Ieder ander label gebruikt namelijk Original Mix als zijnde de mixbare versie. Q gebruikt nu DJ Mix, maar vind je niet dat dit alleen verwarring brengt?
Nee juist niet. 99% van alle mensen die de muziek luisteren hebben helemaal geen behoefte en boodschap aan een Extended Versie of een DJ mix. Die willen gewoon de "single" luisteren op spotify, vandaar dat dat de original mix is.

Om de track te draaien heeft de track ook een mixintro, dus dat is de DJ mix. Is een heel logische verschuiving van wat er al jaren aan de gang is in de muziek. Sommige partijen noemen de lange versie de Extended versie maar dat vinden we een beetje omslachtig, ik noem het liever wat het is.
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Super dikke plaat :thumbsup: Wel eens met
Daveytl wrote:dat de gated kick harder had gekund.
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 17 days ago
Van mij mogen die acid sounds wel vaker gebruikt worden in Hardstyle. Is al een tijdje geleden dat dat voor t laatst gedaan is volgens mij
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Relentless Bass wrote:Van mij mogen die acid sounds wel vaker gebruikt worden in Hardstyle. Is al een tijdje geleden dat dat voor t laatst gedaan is volgens mij
Mee eens! Laatste was Acid Nightmare Zany remix? ?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Neee joh, ondertussen zijn er nog tientallen tracks uitgebracht met acid.
Psyched en Audiofreq hebben bijvoorbeeld een aantal tracks met acid erin.

Wel mee eens dat het wat vaker gebruikt mag worden, heerlijke sound.