Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Hij is prachtig :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is zo vet he! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
De DJ Mix is 04:52, maar dit is dan niet de Extended die later komt, of is er verder alleen een Radio Edit als extra


Dit is de DJ mix, dus de versie die je kunt mixen. Er is verder alleen een luisterversie/radio edit maar die noemen we de original.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2017 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Dit is de DJ mix, dus de versie die je kunt mixen. Er is verder alleen een luisterversie/radio edit maar die noemen we de original.

Vanwaar op die manier?
Ieder ander label gebruikt namelijk Original Mix als zijnde de mixbare versie. Q gebruikt nu DJ Mix, maar vind je niet dat dit alleen verwarring brengt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Titatovenaar schreef:
Dit is de DJ mix, dus de versie die je kunt mixen. Er is verder alleen een luisterversie/radio edit maar die noemen we de original.

Vanwaar op die manier?
Ieder ander label gebruikt namelijk Original Mix als zijnde de mixbare versie. Q gebruikt nu DJ Mix, maar vind je niet dat dit alleen verwarring brengt?


Nee juist niet. 99% van alle mensen die de muziek luisteren hebben helemaal geen behoefte en boodschap aan een Extended Versie of een DJ mix. Die willen gewoon de "single" luisteren op spotify, vandaar dat dat de original mix is.

Om de track te draaien heeft de track ook een mixintro, dus dat is de DJ mix. Is een heel logische verschuiving van wat er al jaren aan de gang is in de muziek. Sommige partijen noemen de lange versie de Extended versie maar dat vinden we een beetje omslachtig, ik noem het liever wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 14:37 
 
Hardtraxx Addict

Super dikke plaat :thumbsup: Wel eens met

Daveytl schreef:
dat de gated kick harder had gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van mij mogen die acid sounds wel vaker gebruikt worden in Hardstyle. Is al een tijdje geleden dat dat voor t laatst gedaan is volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Van mij mogen die acid sounds wel vaker gebruikt worden in Hardstyle. Is al een tijdje geleden dat dat voor t laatst gedaan is volgens mij

Mee eens! Laatste was Acid Nightmare Zany remix? ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neee joh, ondertussen zijn er nog tientallen tracks uitgebracht met acid.
Psyched en Audiofreq hebben bijvoorbeeld een aantal tracks met acid erin.

Wel mee eens dat het wat vaker gebruikt mag worden, heerlijke sound.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle