M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
DL22 wrote:
Duruz wrote:Een collab met B-Front zou hier mooi op aansluiten. Mag nou wel eens tijd worden.
Denk niet dat dit ooit gaat gebeuren
Wat gaaf dat jij in de toekomst kan kijken.

Over de plaat: Normaliter niet echt een fan van RR, zo nu en dan komt hij wel met een leuke plaat. Deze plaat is daarentegen wel echt abnormaal goed. Wat een melodie en sfeer.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Wauw, lang geleden dat ik een plaat van RR zo vet vond. Hulde
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Millard Fillmore wrote:
DL22 wrote:
Duruz wrote:Een collab met B-Front zou hier mooi op aansluiten. Mag nou wel eens tijd worden.

Over de plaat: Normaliter niet echt een fan van RR, zo nu en dan komt hij wel met een leuke plaat. Deze plaat is daarentegen wel echt abnormaal goed. Wat een melodie en sfeer.
Ze hebben al wel eens in de studio gezeten.
Hardtraxxer
411 posts member since 2013
last seen Jul 2019
wooow deze is vet! Sounds doen me ook n klein beetje aan (B-)Frontliner denken.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Millard Fillmore wrote:
DL22 wrote:
:aww:
Ik weet niet of hun Knock Out incident als is bijgelegd, maar als dat niet het geval is verwacht ik niet zo snel een collab tussen beide heren. Al zouden de sounds wel mooi bij elkaar passen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Knock Out incident?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
2 DJ tools die on point waren?
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Is dat dan ook een reden geweest dat ze elkaar niet zo mogen/nog niet samengewerkt hebben?
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2017
last seen Nov 2019
Iedereen die op Knock-Out tegen elkaar draaiden, mogen elkaar niet meer.
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Ik herinner me nog een TML topic hier waar ze beiden op reageren dat ze wel eens samen in de studio willen kruipen. Moet iets van een 3 jaar geleden zijn denk ik. En dat 'incident' was toch iets met dat RR wou dat Brutal 38.5 niet meer gedraaid zou worden? Als ik het me allemaal goed kan herinneren toch :P
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
DL22 wrote:Ik herinner me nog een TML topic hier waar ze beiden op reageren dat ze wel eens samen in de studio willen kruipen. Moet iets van een 3 jaar geleden zijn denk ik. En dat 'incident' was toch iets met dat RR wou dat Brutal 38.5 niet meer gedraaid zou worden? Als ik het me allemaal goed kan herinneren toch :P
Ja maar Radical gaf daar ook als argument voor dat hij vond dat die tools echt alleen gebruikt zouden Mogen worden op KO.

Of je het er mee eens bent is een 2e, maar dit is gewoon in goed overleg gegaan. Bovendien hebben ze zelfs op hardtraxx nog ergens gepost dat ze maar eens gauw de studio in moeten gaan. Wanneer dat is weten we natuurlijk niet maar het zal ongetwijfeld vast nog wel een keer gebeuren. :)
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
RR heeft zen diss tool voor Titan nochtans vaak genoeg gedraaid :D
Ben ook niet zo actief meer hier dus die post heb ik dan gemist, des te beter dat er toch een plaat aan komt dan :)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
DL22 wrote:RR heeft zen diss tool voor Titan nochtans vaak genoeg gedraaid :D
Zelfs op z'n album gezet. xd
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
Wat klinkt dit echt vet zeg :$. Meer van dit!
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Panfluitindiaan wrote:Iedereen die op Knock-Out tegen elkaar draaiden, mogen elkaar niet meer.
Ja, het zelfs zo erg dat Noisecontrollers ook nog wel eens af wil sluiten met Fuck The Noisecontrollers. :lol:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Butiful
Hardtraxxer
724 posts member since 2014
last seen Jun 2018
Paar keer live gehoord. Wat een pracht plaat :worship: