Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 01:11 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Radical Redemption

Track(s): Until I Win

Sample/video:

Bron: MC Nolz tijdens de set van Radical Redemption tijdens Airforce

Mijn persoonlijke mening is dat dit na America weer een prachtplaat is. Melodie wordt ook weer eens goed door getrokken in de climax.

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/radical-redemption-the-road-to-redemption-minus05-t61128.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, dit stijltje :cry: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Mijn persoonlijke mening is dat dit na America weer een prachtplaat is.


Precies dit dus...deze lijn mag hij zeker doortrekken!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze stijl van radical blijft toch echt echt zo vet.
Komen met Paralyzed, Amercia en nu deze wel een paar hele goede nummers op dat album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wow, dit stijltje :cry: (L)

Inderdaad! Ongelooflijk vette plaat :loving:. Benieuwd naar het album inderdaad. Hopelijk staan er meer van dit soort muzikalere nummers op
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 13:16 
 
Hardtraxx Addict

Hier hoor ik echt het verschil tussen een melodie waar lang aan gewerkt is, over nagedacht is en waar tijd in zit. In tegenstelling tot andere producers die een 'gevoelig' melodietje maken in 5 minuten. Dat kan je wel aan Radical overlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 14:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Deze track teasde hij ook in zijn Instagram Story met de tekst ''Until I win".
Wat een heerlijke melodie. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer leuk net als andere recente platen. Ik wacht eerst de hq maar af.

Jambekkieee schreef:
Hier hoor ik echt het verschil tussen een melodie waar lang aan gewerkt is, over nagedacht is en waar tijd in zit. In tegenstelling tot andere producers die een 'gevoelig' melodietje maken in 5 minuten. Dat kan je wel aan Radical overlaten.

Fanboy much.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 16:51 
 
Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Klinkt weer leuk net als andere recente platen. Ik wacht eerst de hq maar af.

Jambekkieee schreef:
Hier hoor ik echt het verschil tussen een melodie waar lang aan gewerkt is, over nagedacht is en waar tijd in zit. In tegenstelling tot andere producers die een 'gevoelig' melodietje maken in 5 minuten. Dat kan je wel aan Radical overlaten.

Fanboy much.


Jup. Geen fan van die vrolijke Cyber of Requiem melodietjes. Nu zal ik vast veel mensen onblij maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
ThaBomba. schreef:
Klinkt weer leuk net als andere recente platen. Ik wacht eerst de hq maar af.

Jambekkieee schreef:
Hier hoor ik echt het verschil tussen een melodie waar lang aan gewerkt is, over nagedacht is en waar tijd in zit. In tegenstelling tot andere producers die een 'gevoelig' melodietje maken in 5 minuten. Dat kan je wel aan Radical overlaten.

Fanboy much.


Jup. Geen fan van die vrolijke Cyber of Requiem melodietjes. Nu zal ik vast veel mensen onblij maken :P


Dat je er geen fan van bent dat kan, maar dat je weet dat Cyber zijn 'gevoelige' melodietjes binnen 5 minuten maakt en Radical niet vind ik erg knap. Laat beide toch lekker in zijn waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zo in LQ iig veelbelovend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Hier hoor ik echt het verschil tussen een melodie waar lang aan gewerkt is, over nagedacht is en waar tijd in zit. In tegenstelling tot andere producers die een 'gevoelig' melodietje maken in 5 minuten. Dat kan je wel aan Radical overlaten.

Radical maakt de laatste jaren 98% simpele 13/12 meuk en na 98 snel in elkaar geflanste anticlimaxplaten nu eens 2 2%-platen en krijg je meteen die fanboys die claimen dat RR zo'n geweldige muziek maakt met zo'n briljante melodieën :lol: :lol:

Leuke plaat trouwens. Mocht ook weer wel eens. Komt mss op dezelfde EP als America? Edit: Nvm, album vergeten want die komt er ook aan toch? Duurt nog wel ff dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2017 23:14 
 
Hardtraxx Addict

Redman schreef:
Jambekkieee schreef:
Hier hoor ik echt het verschil tussen een melodie waar lang aan gewerkt is, over nagedacht is en waar tijd in zit. In tegenstelling tot andere producers die een 'gevoelig' melodietje maken in 5 minuten. Dat kan je wel aan Radical overlaten.

Radical maakt de laatste jaren 98% simpele 13/12 meuk en na 98 snel in elkaar geflanste anticlimaxplaten nu eens 2 2%-platen en krijg je meteen die fanboys die claimen dat RR zo'n geweldige muziek maakt met zo'n briljante melodieën :lol: :lol:



En dat heb je dus helemaal fout. Radical maakt een hoop poep, maar in die poep zitten pareltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 10:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Redman schreef:
Jambekkieee schreef:
Hier hoor ik echt het verschil tussen een melodie waar lang aan gewerkt is, over nagedacht is en waar tijd in zit. In tegenstelling tot andere producers die een 'gevoelig' melodietje maken in 5 minuten. Dat kan je wel aan Radical overlaten.

Radical maakt de laatste jaren 98% simpele 13/12 meuk en na 98 snel in elkaar geflanste anticlimaxplaten nu eens 2 2%-platen en krijg je meteen die fanboys die claimen dat RR zo'n geweldige muziek maakt met zo'n briljante melodieën :lol: :lol:



En dat heb je dus helemaal fout. Radical maakt een hoop poep, maar in die poep zitten pareltjes.


Dus het is kut maar diep van binnen goed... diep hoor.

Radical is gewoon zo wisselvallig als Nederland.

Eens met veel, Paralyzed, America en deze plaat zijn lekker en ook een paar recente platen die prima zijn. Alleen dat hij nu gelijk de held van melodieën is betwijfel ik sterk, kan je er minstens 10 geven die hier beter werk doen qua mooie en complexe melodieën.

Want deze goede platen doen platen als Brutal 6.0, Saviour, Just Like You, Screw Up & die andere collab met E-Force, Reloaded, Undercover, Criminally Insane Remix en n hoop Minus Militia platen van vorig jaar niet echt vergeten.

Wat dat betreft wordt dit album waarschijnlijk enorm 50/50 geweldig/troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is bij Radical meestal het een of het ander inderdaad. Gebruikt die een melodie zijn die meestal wel goed, maar zonder melodie zijn vaak maar lege tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb die melodie gewoon al 2 dagen in m'n hoofd zitten, vind hem (gebaseerd op alleen dat LQ filmpje) nu al vetter dan America

Gvd hee wat heerlijk :love:

Als hij nog een paar van dit soort tracks heeft klaar liggen dan zou ik het fucking vet vinden als hij (eindelijk) eens op Qlimax zou staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 14:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb die melodie gewoon al 2 dagen in m'n hoofd zitten, vind hem (gebaseerd op alleen dat LQ filmpje) nu al vetter dan America

Gvd hee wat heerlijk :love:

Als hij nog een paar van dit soort tracks heeft klaar liggen dan zou ik het fucking vet vinden als hij (eindelijk) eens op Qlimax zou staan...


En dan lekker BROOTAAAL 6.0 waarbij de stage meedoet met de kickrolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat, lijkt me prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt wel weer vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 19:06 
 
Hardtraxxer

Heel vet dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Een collab met B-Front zou hier mooi op aansluiten. Mag nou wel eens tijd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Een collab met B-Front zou hier mooi op aansluiten. Mag nou wel eens tijd worden.


Denk niet dat dit ooit gaat gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran

Bedankt voor aanpassen. meteen verwerkt in de YT vid.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks