Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Fraw - BASS IS KICKING (GBD394)
- View the latest post: Mad Dog - Bass Is Kicking
- View the latest post: The Purge - Kicking The Bass (Adjuzt Remix) (SSR024)
- View the latest post: The Purge - ID (Kicking The Bass)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
Helemaal niet zo slecht als de reacties op de eerste pagina doen vermoeden
Dat komt omdat dit ook een heel ander stuk uit het nummer is. De mensen op de vorige pagina hebben alleen de intro gehoord(die ik trouwens ook niet slecht vond).Chroman wrote:Helemaal niet zo slecht als de reacties op de eerste pagina doen vermoeden
Ook de climax klinkt goed. Je hoort hier wel duidelijk die pysko punkz invloeden in terug
Last edited by ThaBomba. on 29 May 2017 22:32, edited 1 time in total.
blijkbaar hebben de mannen er nog wat aan getweaked... dit stuk klinkt echt stukken beter 
Dit klinkt lekker!
leuke mix tussen beide stijlen
Ik ook! Leuk dat Radical laatste tijd zo out of the box produceertIndy wrote:Ik vind hem vet!
Heb eerst het eerste linkje gehoord en dat vond ik al wel redelijk vet klinken, nu na dit 2e linkje kan dit wel eens super vet gaan worden! 
Same here!!!Indy wrote:Ik vind hem vet!
Out of the box? Dit is toch wel redelijk de richting die hardstyle gelukkig op gaat? Stevige platen met een melodie. Wel buiten zijn boxje misschien ja, zijn laatste platen wekken zeker interesseRoyAPO wrote:Ik ook! Leuk dat Radical laatste tijd zo out of the box produceertIndy wrote:Ik vind hem vet!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Oeeh deze is heerlijk
Lekker vage intro met die geluiden, ze zagen zo lekker, en prima melodie 
Jaa ik bedoelde ook meer buiten zijn box haha. Blij dat Radical de goede weg is ingeslagen inderdaad. Hij laat eindelijk weer zien wat hij echt in huis heeft qua produceren en creativiteitThaBomba. wrote:Out of the box? Dit is toch wel redelijk de richting die hardstyle gelukkig op gaat? Stevige platen met een melodie. Wel buiten zijn boxje misschien ja, zijn laatste platen wekken zeker interesseRoyAPO wrote:Ik ook! Leuk dat Radical laatste tijd zo out of the box produceertIndy wrote:Ik vind hem vet!
Nijidik wrote:Oeeh deze is heerlijkLekker vage intro met die geluiden, ze zagen zo lekker, en prima melodie
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 24 days ago
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Klinkt erg lekker! Intro prima met goede sounds. Climax ook goed op orde.
Zo zie je maar weer dat die combinaties tussen raw & euforische Hardstyle bijna altijd goed zijn.
Zo zie je maar weer dat die combinaties tussen raw & euforische Hardstyle bijna altijd goed zijn.
Deze plaat ademt gewoon een 2009 stijltje, heerlijk!