Eerste keer dat ik deze plaat luister en ik ben hem alweer zat. Die melodie had wat mij betreft zoveel meer kunnen zijn!
De mannen van de toekomst!
Voor de modjes,Randleman wrote:Devin Wild
Feel My Love Remix (with Sub Zero Project) here:
http://www.devinwild.com/feelmylove
Devin Wild:
Here you go guys, my remix of Rob Mayth - Feel My Love with Sub Zero Project is all yours for FREE!!!
wootum wrote:Heerlijk nummer!
Wauw wat ben jij een zure anjerInfinI wrote:Wat een kindjes zeg op de thumbnail... Sluit ook goed aan op het nummer zelf
JepRickzel wrote:Wauw wat ben jij een zure anjerInfinI wrote:Wat een kindjes zeg op de thumbnail... Sluit ook goed aan op het nummer zelf
Hoop 't toch niet, kicks maken kunnen ze nog steeds niet, en dat is het grootste probleem bij SZP en niemand die 't blijkbaar hoortBasshunterzz wrote:![]()
![]()
Als jij iets niet vet vind wil niet zeggen dat zij geen kicks kunnen makenG1LL wrote:Hoop 't toch niet, kicks maken kunnen ze nog steeds niet, en dat is het grootste probleem bij SZP en niemand die 't blijkbaar hoortBasshunterzz wrote:![]()
![]()
G1LL wrote:Hoop 't toch niet, kicks maken kunnen ze nog steeds niet, en dat is het grootste probleem bij SZP en niemand die 't blijkbaar hoortBasshunterzz wrote:![]()
![]()
En de tekst normaal in een mp3 file zetten kunnen ze ook niet, is 't zo moeiijk een spatie te gebruiken?