Verklaar u nader? 
Dat is niet zo moeilijk toch? Is een comment op/over hun zelfRickzel wrote:Verklaar u nader?
Dat is niet zo moeilijk toch? Is een comment op/over hun zelfRickzel wrote:Verklaar u nader?
Ja sherlock ik snap wel wat hij bedoelt, maar vraag me af hoe hij weet dat het een account van henzelf is? Mods hebben IP's vergeleken ofzo??DonnyD wrote:Dat is niet zo moeilijk toch? Is een comment op/over hun zelfRickzel wrote:Verklaar u nader?
Ja, er zijn 4/5 acc die precies hetzelfde IP adres hebben als het SZP acc hierRickzel wrote:Ja sherlock ik snap wel wat hij bedoelt, maar vraag me af hoe hij weet dat het een account van henzelf is? Mods hebben IP's vergeleken ofzo??DonnyD wrote:Dat is niet zo moeilijk toch? Is een comment op/over hun zelfRickzel wrote:Verklaar u nader?
Haha geef jezelf maar ff 1,5 uur van je stage tijd vandaagRickzel wrote:Holy shit vgm zie ik nu dat het hardstyle fittie topic ontploft is, ook even een paar dagen minder actief geweest hoor haha, stage gaat even on hold
Ik hoor toch echt keep me awake op 5:59? Volgensmij zit dit nummer helemaal niet in deze set.Randleman wrote:View on YouTube
@05:59
Heerlijk om dit weer terug te lezenrawismylife wrote:2017 - Het jaar van Sub Zero Project
Zonder twijfel wat een bazen
Vind ik niet.BramHS wrote:Het is meer een kick-edit