Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
886 posts member since 2017
last seen Aug 2019
Wat een fijne plaat is dit zeg :loving:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Vet! :loving:
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Het viel me net op dat ze bij deze plaat bijna exact hetzelfde guitaarstukje in de intro hebben gebruikt als bij het anthem van Decibel. :huh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
RoyAPO wrote:
Pommer wrote:Ben tegenwoordig al blij als ik een dikke mid intro hoor, dus dat was een aangename verrassing bij deze. De rest van de plaat vind ik ook wel vet, maar niet super bijzonder.
Mid-intro's zijn bij euphoric heel vaak niks aan nee. Best zonde
Als er uberhaupt al een in zit..
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Lekker plaatje, maar vind dat er betere NCBM platen zijn. Vind deze niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
TSFH wrote:Lekker plaatje, maar vind dat er betere NCBM platen zijn. Vind deze niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.
Als ik er goed over nadenk vind ik eigenlijk zowel de NC als de BM solo platen gemiddeld gezien vetter dan de NCBM platen. Vooral NC solo.

Vind de NCBM platen allemaal wel lekker, maar ze missen wat speciaals wat vooral de NC solo platen vaak wel hebben.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Pommer wrote:
TSFH wrote:Lekker plaatje, maar vind dat er betere NCBM platen zijn. Vind deze niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.
Als ik er goed over nadenk vind ik eigenlijk zowel de NC als de BM solo platen gemiddeld gezien vetter dan de NCBM platen. Vooral NC solo.

Vind de NCBM platen allemaal wel lekker, maar ze missen wat speciaals wat vooral de NC solo platen vaak wel hebben.
Zeker mee eens. Ik vind vooral Noisecontrollers echt veeel beter solo. Zijn solo platen doen mij ook meer dan elke NCBM plaat. Overigens vind ik Sun Goes Down van Bass Modulators ook een beter dan de gemiddelde NCBM plaat.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Uniforce wrote:
Vitality wrote:
RomanAnthony wrote:Dikke, dikke pluspunten voor het releasebeleid van Spirit of Hardstyle.
Helemaal mee eens, zit een lekker tempo in!
Kunnen andere labels nog wel eens een voorbeeld aan nemen! :P
Denk niet dat dit een blijvend iets zal zijn. Deze namen hebben lange tijd niks gereleased.
Doet me een beetje denken aan Digital Age dit :P.
Hopelijk ondergaat dit niet hetzelfde lot. Fijn plaatje weer.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik vind dit weer helemaal niks, wat een saaie midintro en die climax wordt ook nergens spannend imo. Los van Atmozfears en Audiotricz heeft SoH me nog totaal niet weten te boeien.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
The Venator wrote:Ik vind dit weer helemaal niks, wat een saaie midintro en die climax wordt ook nergens spannend imo. Los van Atmozfears en Audiotricz heeft SoH me nog totaal niet weten te boeien.
+ Ik zelf hoor ook heel veel sounds van andere tracks hier in terug komen, soms zelfs op precies dezelfde tonen en schema. Het is helemaal niet erg dat je dingen hergebruikt. Maar als het gaat opvallen doe je toch iets niet goed.
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Na een paar keer luisteren ben ik deze plaat erg vet gaan vinden. :)