Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Track(s): Da Tweekaz - Game Of Thrones (2017 Edit)

Download:
View on SoundCloud

https://www.dropbox.com/sh/43ygmez8p3wa ... sNPCa?dl=0

Bron: SC
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Dit zijn toch wel de koningen van het uitmelken hoor, gewoon alle populaire shit bootleggen en iedereen vind het wel weer fantastisch... :x

Van meerdere Disney bootlegs naar Hunger Games naar twee versies van Game of Thrones :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Vind dit nog helemaal niet zo gek hoor. ^^
Hardtraxxer
98 posts member since 2009
last seen Mar 2018
Kijk, daar word ik nou bijzonder vrolijk van. :clap: Lekker ongecompliceerde feestmuziek. Dat mag ook wel eens. :)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
Prima edit van toch al een prima plaat. Dat ze in de toekomst nog maar vele van zulke platen zullen gaan maken :). Ik vind dit gwn z'n leuke blije "happy feeling" style :yay: , en dan is dit nummer lang nog niet eens zo zoet als we gewend zijn van da Tweekaz xd. En buiten zulke bootleggs maken ze ook altijd een aanzienlijke aantal "serieuzere" tracks per jaar dus daar ontbreekt het ook niet aan. Deze mannen blijven 2 bazen :cool:
Last edited by Svbtwee on 18 Jul 2017 21:05, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Svbtwee wrote:Ik vind dit gwn z'n leuke blije happy feeling style :yay:
Alles valt op z'n plek nu. Mind = blown
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Rickzel wrote:Dit zijn toch wel de koningen van het uitmelken hoor, gewoon alle populaire shit bootleggen en iedereen vind het wel weer fantastisch... :x

Van meerdere Disney bootlegs naar Hunger Games naar twee versies van Game of Thrones :thumbdown:
Of dit nou word onderverdeeld door andere artiesten of dat Da Tweekaz dit maken in hun eigen stijl maakt toch niet uit? De platen zijn niet slecht, zijn populair en ze doen wat ze leuk vinden. Wat is hier uitmelken aan? Het zijn allemaal platen op zich zelf.

Van vele platen hoop ik juist altijd een hardstyle bootleg van te zien en vaak maakt Da Tweekaz dat nog op een leuke manier ook. Goed, om even kritisch te kijken naar specifiek deze bootleg, ja ik vind het zelf niet heel spannend en een 2017 edit ook wel onnodig. Maar goed, hoe vaak maken andere artiesten wel niet edit van eigen plaatjes om toch even wat nieuws te geven.

Voor mij komt je opmerking over alsof je wat tegen Da Tweekaz hebt :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Nee, Rickzel is Da Tweekaz fan van het eerste uur. xd