Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 17:07 
 
Hardtraxx Crew

Track(s): Da Tweekaz - Game Of Thrones (2017 Edit)

Download:


https://www.dropbox.com/sh/43ygmez8p3wah2t/AAAiOGiEMGpPl2qj1D_1sNPCa?dl=0

Bron: SC
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn toch wel de koningen van het uitmelken hoor, gewoon alle populaire shit bootleggen en iedereen vind het wel weer fantastisch... :x

Van meerdere Disney bootlegs naar Hunger Games naar twee versies van Game of Thrones :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit nog helemaal niet zo gek hoor. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk, daar word ik nou bijzonder vrolijk van. :clap: Lekker ongecompliceerde feestmuziek. Dat mag ook wel eens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima edit van toch al een prima plaat. Dat ze in de toekomst nog maar vele van zulke platen zullen gaan maken :). Ik vind dit gwn z'n leuke blije "happy feeling" style :yay: , en dan is dit nummer lang nog niet eens zo zoet als we gewend zijn van da Tweekaz xd. En buiten zulke bootleggs maken ze ook altijd een aanzienlijke aantal "serieuzere" tracks per jaar dus daar ontbreekt het ook niet aan. Deze mannen blijven 2 bazen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vind dit gwn z'n leuke blije happy feeling style :yay:

Alles valt op z'n plek nu. Mind = blown
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dit zijn toch wel de koningen van het uitmelken hoor, gewoon alle populaire shit bootleggen en iedereen vind het wel weer fantastisch... :x

Van meerdere Disney bootlegs naar Hunger Games naar twee versies van Game of Thrones :thumbdown:


Of dit nou word onderverdeeld door andere artiesten of dat Da Tweekaz dit maken in hun eigen stijl maakt toch niet uit? De platen zijn niet slecht, zijn populair en ze doen wat ze leuk vinden. Wat is hier uitmelken aan? Het zijn allemaal platen op zich zelf.

Van vele platen hoop ik juist altijd een hardstyle bootleg van te zien en vaak maakt Da Tweekaz dat nog op een leuke manier ook. Goed, om even kritisch te kijken naar specifiek deze bootleg, ja ik vind het zelf niet heel spannend en een 2017 edit ook wel onnodig. Maar goed, hoe vaak maken andere artiesten wel niet edit van eigen plaatjes om toch even wat nieuws te geven.

Voor mij komt je opmerking over alsof je wat tegen Da Tweekaz hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, Rickzel is Da Tweekaz fan van het eerste uur. xd
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks