Beter als normaal inderdaad, voor de rest doet de track me weinig..RoyAPO wrote:Vet maar doet me niet zoveel. Kicks zijn wel redelijk goed te pruimen
Related topics
- View the latest post: Regain & Rooler - Bust Ya Head (Rooler Edit)
- View the latest post: Rooler B2B Thyron + Rooler Solo @ Bad Boys 3
- View the latest post: Sasha F & Rooler - Number 23 (Rooler's Ground Zero Edit)
- View the latest post: Rooler & The Straikerz - DREAM OF U!! (AR098)
- View the latest post: Audiotricz - Ready To Dream (Dream Village 2017 Anthem) (SCANTRAXX242)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Vette track.
Inderdaad een vette track en eensch met het bovengenoemde. Kicks wel nog net iets geforceerd als je het mij vraagt.
Imo lift Thyron heel simpel mee op de hype, die man kan veel vettere platen maken, gezien zijn tijd bij Fusion.Svbtwee wrote:Mwa hier doe je een aantal andere namen op Gearbox wel een beetje te kort mee imo. Kijkend naar een paar van de laatste releases van bijvoorbeeld Thyron, Krowdexx, Amentis, Avi8 dan zie je dat dit ook veel meer is dan alleen maar anti, harde kick + screech rommel.Helicaze wrote:Klinkt al best prima. Hij beseft zelf ook wel dat hardstyle meer is dan een geforceerde kick + screeches. Ook meteen de reden waarom Rooler voor mij nog de enige interessante naam is bij Gearbox.
Krowdexx is imo echt een Ran-D ripoff, de andere twee ken ik niet zo goed.
Imo zijn alleen Rooler en Luminite nog leuk bij Gearbox.
Vind Rooler niet heel vet meer. Was er altijd wel gek van. Dan vind ik Luminite toch wel echt 1 van de betere van Gearbox.
Mits hij een vette plaat maakt. Dit is helaas te weinig het geval.Rowanyt1309 wrote:Vind Rooler niet heel vet meer. Was er altijd wel gek van. Dan vind ik Luminite toch wel echt 1 van de betere van Gearbox.
Eens.Zamble wrote:Mits hij een vette plaat maakt. Dit is helaas te weinig het geval.Rowanyt1309 wrote:Vind Rooler niet heel vet meer. Was er altijd wel gek van. Dan vind ik Luminite toch wel echt 1 van de betere van Gearbox.