Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Jaa, dit was gruwelijk! Wat heb ik hier een partij lopen maaien zeg :loving: :yay: . Helaas na Welcome maar met de vriendengroep meegegaan omdat zij het niet zo tof vonden, de cultuurbarbaren.
Pommer wrote: Oja en It's a Fine Day :loving:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Die outro van Road Warrior is idd gruwelijk dik :drool:
Ik ga deze set nog luisteren :D
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
View on YouTube

Mijn favo stuk van dat nummer is op 2:32, dat die even doorloopt zonder kick en er vervolgens weer vollentjak inklapt. Kan daar zo van genieten.

gr
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Redman wrote:Hebben jullie er trouwens bewust voor gekomen de mix een kwartier langer te maken dan de set? Kan ik niet rouwig om zijn tho want heb hem toch al zeker twee keer geluisterd. :worship:
Neej, niet echt bewust. Ik had voordien even gekeken hoelang T.C.C. duurde en ik dacht gezien te hebben 1u 45 min. Ik vond dat al lang want op de moment zelf was het zo snel afgelopen. Alleen wist ik nou niet waar wel of waar niet de intro's/mids bijzaten, maar dat maakte me nou opzich niet echt uit :).

Vet om te zien dat we er zo veeel mensen blij mee maken :thumbsup:. Het Theracords classics familie gevoel is toch wel heel vet (L) (L)
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Een van de beste setjes die ik heb meegemaakt. Zowel qua sfeer als muzikaal gezien. Voor een zondag op Defqon (waar de meeste mensen echt gebroken zijn, ik iig wel) ging het echt hard los, overal waar ik keek zag ik blije koppies en stampende mensen. Hoogtepunten voor mij: Black Magic, Android, Its A Fine Day, Acid Impressions Hardertrance Mix en Road Warrior. Deze gaat zeker mee.
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Lowrenz wrote:
Redman wrote:Hebben jullie er trouwens bewust voor gekomen de mix een kwartier langer te maken dan de set? Kan ik niet rouwig om zijn tho want heb hem toch al zeker twee keer geluisterd. :worship:
Neej, niet echt bewust. Ik had voordien even gekeken hoelang T.C.C. duurde en ik dacht gezien te hebben 1u 45 min. Ik vond dat al lang want op de moment zelf was het zo snel afgelopen. Alleen wist ik nou niet waar wel of waar niet de intro's/mids bijzaten, maar dat maakte me nou opzich niet echt uit :).

Vet om te zien dat we er zo veeel mensen blij mee maken :thumbsup:. Het Theracords classics familie gevoel is toch wel heel vet (L) (L)
Het was inderdaad officieel 1u en 15 minuten, maar we begonnen iets later en stopten iets eerder, dus t is eerder 70 minuten. Ik heb net gehoord dat de set ook daadwerkelijk is opgenomen, dus die zal binnenkort ook online komen :D