Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Jaa, dit was gruwelijk! Wat heb ik hier een partij lopen maaien zeg :loving: :yay: . Helaas na Welcome maar met de vriendengroep meegegaan omdat zij het niet zo tof vonden, de cultuurbarbaren.

Pommer schreef:
Oja en It's a Fine Day :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die outro van Road Warrior is idd gruwelijk dik :drool:
Ik ga deze set nog luisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Mijn favo stuk van dat nummer is op 2:32, dat die even doorloopt zonder kick en er vervolgens weer vollentjak inklapt. Kan daar zo van genieten.

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Hebben jullie er trouwens bewust voor gekomen de mix een kwartier langer te maken dan de set? Kan ik niet rouwig om zijn tho want heb hem toch al zeker twee keer geluisterd. :worship:


Neej, niet echt bewust. Ik had voordien even gekeken hoelang T.C.C. duurde en ik dacht gezien te hebben 1u 45 min. Ik vond dat al lang want op de moment zelf was het zo snel afgelopen. Alleen wist ik nou niet waar wel of waar niet de intro's/mids bijzaten, maar dat maakte me nou opzich niet echt uit :).


Vet om te zien dat we er zo veeel mensen blij mee maken :thumbsup:. Het Theracords classics familie gevoel is toch wel heel vet (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de beste setjes die ik heb meegemaakt. Zowel qua sfeer als muzikaal gezien. Voor een zondag op Defqon (waar de meeste mensen echt gebroken zijn, ik iig wel) ging het echt hard los, overal waar ik keek zag ik blije koppies en stampende mensen. Hoogtepunten voor mij: Black Magic, Android, Its A Fine Day, Acid Impressions Hardertrance Mix en Road Warrior. Deze gaat zeker mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 21:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Redman schreef:
Hebben jullie er trouwens bewust voor gekomen de mix een kwartier langer te maken dan de set? Kan ik niet rouwig om zijn tho want heb hem toch al zeker twee keer geluisterd. :worship:


Neej, niet echt bewust. Ik had voordien even gekeken hoelang T.C.C. duurde en ik dacht gezien te hebben 1u 45 min. Ik vond dat al lang want op de moment zelf was het zo snel afgelopen. Alleen wist ik nou niet waar wel of waar niet de intro's/mids bijzaten, maar dat maakte me nou opzich niet echt uit :).


Vet om te zien dat we er zo veeel mensen blij mee maken :thumbsup:. Het Theracords classics familie gevoel is toch wel heel vet (L) (L)

Het was inderdaad officieel 1u en 15 minuten, maar we begonnen iets later en stopten iets eerder, dus t is eerder 70 minuten. Ik heb net gehoord dat de set ook daadwerkelijk is opgenomen, dus die zal binnenkort ook online komen :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle