kunt wel zien dat jij een ongelofelijke n00b bentelfje.. wrote:Ja dat hoorde ik nou ook, dus wie is het? Neem aan dat ze in een liveset niet knippen toch?qbexy wrote:Dit is Crypsis?!
Zou me bescheuren als iedereen hier loopt te lullen hoe goed Noisecontrollers wel niet is terwijl het gewoon crypsis is
Related topics
- View the latest post: The Lion - You Are In-Qontrol (Special In-Qontrol Warm-Up)
- View the latest post: Noisecontrollers | In Qontrol | Fantasy Event | Mixed by CRO
- View the latest post: Noisecontrollers @ In Qontrol 2008
- View the latest post: Noisecontrollers - 10 Years Noisecontrollers
- View the latest post: Noisecontrollers & Noisecontrollers - The Space We Created (Sephyx Remix)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Heerlijk setje 
LOL?elfje.. wrote:Ja dat hoorde ik nou ook, dus wie is het? Neem aan dat ze in een liveset niet knippen toch?qbexy wrote:Dit is Crypsis?!
Zou me bescheuren als iedereen hier loopt te lullen hoe goed Noisecontrollers wel niet is terwijl het gewoon crypsis is
Is nr 3 niet Noisecontrollers - The Darkside Of Emotions? Check hun website 
vvkeer wrote:Is nr 3 niet Noisecontrollers - The Darkside Of Emotions? Check hun website
....
Ravenwood wrote:hij heeft wel gelijk
ja als ik dat er ook nog bij moet zeggen dan is mn vorige post niet boeind
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Wat een lekkere set is dit zeg en wat een afsluiter 
Nuracore wrote:*bump*
Iemand deze nog?
pohh
Na 10 seconden zoeken: http://www23.zippyshare.com/v/eoNmw6Nn/file.html
Staat zelfs op YouTube:
View on YouTube
Staat zelfs op YouTube:
View on YouTube
Daarom waarderen wij jou als hardtraxx member 
Nuracore wrote:Daarom waarderen wij jou als hardtraxx member
Dit was zo episch
En de original sit down tijdens Walking The Line
Edit: Holy shit, zie dat ik hier destijds ook al gereageerd heb en dus al 7 jaar lid ben. Godverdomme oud godverdomme.
En de original sit down tijdens Walking The Line
Edit: Holy shit, zie dat ik hier destijds ook al gereageerd heb en dus al 7 jaar lid ben. Godverdomme oud godverdomme.
Eerste 4 tracks uit de OP ontbreken.MelvinFR wrote:Na 10 seconden zoeken: http://www23.zippyshare.com/v/eoNmw6Nn/file.html
OT, gruwelijke lijst!
Dat is alleen nu hij nog stage loopt hoor...Nuracore wrote:Daarom waarderen wij jou als hardtraxx member
Zamble wrote:Dat is alleen nu hij nog stage loopt hoor...Nuracore wrote:Daarom waarderen wij jou als hardtraxx member