Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 10 hours ago
Protest of Indignation is toch na The One Man Army geproduceerd? Of mis ik hier nu iets
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Sjaakie P wrote:Protest of Indignation is toch na The One Man Army geproduceerd? Of mis ik hier nu iets
Vrijwel direct erna inderdaad. Maar dat is dan ook wel een van de weinige platen van Radical na The One Man Army die onderscheidend was.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Sjaakie P wrote:Protest of Indignation is toch na The One Man Army geproduceerd? Of mis ik hier nu iets
Oh ja vergeten :$. Laat ik dan zeggen dat ik van de Smack Bitches EP en MM album niet vrolijk wordt. Mja, de lijn omhoog wordt weer gevolgd
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Vanaf 24 minuut:

View on SoundCloud

Groot fan van Radical, maar dit vind ik helemaal niks.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Nope.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
StevenvanKuijk wrote:Nope.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik wil absoluut niet haterig doen ofzo, maar dit plaatje klinkt echt nog steeds als een opzetje. Komt vrij inspiratieloos over als ik eerlijk ben en dat heb ik de laatste tijd vaak bij Radical platen, behalve Paralyzed, die is dan weer mooi.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Heerlijk. Simpel maar effectief.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Duruz wrote:Heerlijk. Simpel maar effectief.
Dit. Lijkt me live wel vet hoor.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Maar wel iets te veel distort voor mijn smaak.
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
TSFH wrote:Ik wil absoluut niet haterig doen ofzo, maar dit plaatje klinkt echt nog steeds als een opzetje. Komt vrij inspiratieloos over als ik eerlijk ben en dat heb ik de laatste tijd vaak bij Radical platen, behalve Paralyzed, die is dan weer mooi.
Dit zegt het wel eigenlijk. Of is dit ook weer een versie die nog 'niet af is', na het opzetje? Dit is echt niks anders dan allerlei andere raw meuk die uitgebracht wordt de laatste tijd. Geforceerde distorded zooi er in om het maar 'hard' te laten klinken. Beetje hate/fuck harde taal er in en klaar. RR kan het, heeft hij al veel laten zien, dikke harde tracks met een bijpassende melodie en mooie duistere sweer. Toen ik Kill Me hoorde dacht ik echt dat het weer zo een gave track zou worden, melodie was heel gaaf. Nee, weer eens een anti. Tuurlijk, zal live goed hard klappen, maar volgens mij gaan mensen net zo hard op een climax die bestaat uit meer dan alleen een kick en kickrolls, althans, ik dan.

Kwalitatief zit het wel goed, maar kom op, je mag best een beetje uitdagend zijn naar jezelf toe en misschien ook wel kritisch zijn of dit wel kan natuurlijk. Volgens mij is RR in staat om veel en veel beter te kunnen produceren, wat nog steeds snoeihard kan zijn.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Hardstylistic wrote:
TSFH wrote:Ik wil absoluut niet haterig doen ofzo, maar dit plaatje klinkt echt nog steeds als een opzetje. Komt vrij inspiratieloos over als ik eerlijk ben en dat heb ik de laatste tijd vaak bij Radical platen, behalve Paralyzed, die is dan weer mooi.
Dit zegt het wel eigenlijk. Of is dit ook weer een versie die nog 'niet af is', na het opzetje? Dit is echt niks anders dan allerlei andere raw meuk die uitgebracht wordt de laatste tijd. Geforceerde distorded zooi er in om het maar 'hard' te laten klinken. Beetje hate/fuck harde taal er in en klaar. RR kan het, heeft hij al veel laten zien, dikke harde tracks met een bijpassende melodie en mooie duistere sweer. Toen ik Kill Me hoorde dacht ik echt dat het weer zo een gave track zou worden, melodie was heel gaaf. Nee, weer eens een anti. Tuurlijk, zal live goed hard klappen, maar volgens mij gaan mensen net zo hard op een climax die bestaat uit meer dan alleen een kick en kickrolls, althans, ik dan.

Kwalitatief zit het wel goed, maar kom op, je mag best een beetje uitdagend zijn naar jezelf toe en misschien ook wel kritisch zijn of dit wel kan natuurlijk. Volgens mij is RR in staat om veel en veel beter te kunnen produceren, wat nog steeds snoeihard kan zijn.
Ben het hier wel mee eens :yes:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
RTM93 wrote:
Maar wel iets te veel distort voor mijn smaak.
Kritisch hoor
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 13 days ago
Ja nee, dankjewel.

Het klinkt zo geforceerd en het klinkt nog steeds als een plaat die niet af is, dus ik hoop dat dat ook het geval is.
Ik mis echt iets van een melodie, al is het maar een eenvoudige melodie. Dit is alleen geforceerd kicks uitpoepen.
B
1 posts member since 2017
last seen Nov 2020
heerlijk nummer hoor lekker zo doorgaan
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Stiekem vindt ik hem wel leuk. benieuwd hoe die laif gaat.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Vind die van SMD iets leuker