MYST gaat de Artifact van 2017 worden. Laat deze man maar alle raw stages overnemen, hoe meer hij in line-ups staat hoe beter.
top plaat
top plaat
kevin-field wrote:Vind de mid wel gaaf, de rest doet me helemaal niks. Lelijke screech, geef me dan maar het origineel. Dat was een prima plaatje.
Kan die een beetje goed draaien dan?Rickzel wrote:MYST gaat de Artifact van 2017 worden. Laat deze man maar alle raw stages overnemen, hoe meer hij in line-ups staat hoe beter.
top plaat
kevin-field wrote:Vind de mid wel gaaf, de rest doet me helemaal niks. Lelijke screech, geef me dan maar het origineel. Dat was een prima plaatje.
True that.Rickzel wrote:Laat deze man maar alle raw stages overnemen, hoe meer hij in line-ups staat hoe beter.
Ja, op Defqon even aanschouwd toen hij als Pandorum stond inderdaad.Duruz wrote:Kan die een beetje goed draaien dan?Rickzel wrote:MYST gaat de Artifact van 2017 worden. Laat deze man maar alle raw stages overnemen, hoe meer hij in line-ups staat hoe beter.
top plaat
Hardstyle alias van Hardcore dj Pandorum. Heeft afgelopen jaar bij Nightbreed getekend, en heeft best wel wat leuke plaatjes op z'n naam staan alPommer wrote:Oke heb ik iets gemist, wie de fuck is MYST? Vind er trouwens ook weinig bijzonders aan.
Moeite waard om eens wat te luisteren, ik ben best wel fan van die gozer!! Nieuwste track lijkt ook erg goed te worden.Pommer wrote:Oke heb ik iets gemist, wie de fuck is MYST? Vind er trouwens ook weinig bijzonders aan.
Kom eens onder die steen vandaan Pommer.Pommer wrote:Oke heb ik iets gemist, wie de fuck is MYST? Vind er trouwens ook weinig bijzonders aan.