Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Adaro

Track(s): Raggamuffin

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 16:17 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt echt te ziek voor woorden :drool: zo'n enorme bak drive
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 20:56 
 
Hardtraxxer

Deze was geniaal! Die hele set trouwens! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 00:51 
 

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als het goed is, heet deze track Raggamuffin. Bron is zijn interview met Partyflock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De sfeer in dit nummer lijkt me heerlijk :loving: Heel erg benieuwd naar meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker


32:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind deze vetter dan My Soul To Take.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Meh, vind die sounds in de climax niet zo lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 02:31 
 
Hardtraxxer

iRon schreef:
Vind deze vetter dan My Soul To Take.


Je bent niet de enige, hele vette track dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wie heeft de liveset? hijs offline gehaald haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 16:57 
 

Kan iemand mij deze liveset kado doen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, vet dit! Iemand een stukje hoe die in de live set klonk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Hoop dat ie online blijft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:59 
 

yowan schreef:

Hoop dat ie online blijft..


Zal er maar niet op rekenen als ik jouw was

Goed nummer btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zie t wel, blackness staat er ook op
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

:mad:

Blackness is er bij mij wel afgeflikkerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Mitz huilen

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Mitz huilen

xd

Beetje racistisch dit hoor. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 16:10 
 
Hardtraxx Newbie

super vette plaat, aantal x live gehoord :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

My soul to take vind ik supervet, maar dit vind ik dan weer helemaal niks. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2014 21:00 
 

:bomb: :bomb: :bomb:

die vocals :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:slow: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede bak drive, vette mid-intro, alleen de climax loopt naar mijn idee niet helemaal lekker, hier mag wel ff wat aan gesleuteld worden.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks