Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Activator (ACTSH049)

Label: Activa Shine
WEB release: 24/02/2017

Tracks:
01. Winter Song (Enyqma Remix)
02. Winter Song (Synthsoldier Remix)
03. Winter Song (Memorize Remix)

Samples:

View on SoundCloud
View on SoundCloud
View on SoundCloud

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik vind het origineel verreweg gewoon het beste, deze remixes kunnen imo echt niet tippen aan het origineel.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Unknown wrote:Ik vind het origineel verreweg gewoon het beste, deze remixes kunnen imo echt niet tippen aan het origineel.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
StevenvanKuijk wrote:
Unknown wrote:Ik vind het origineel verreweg gewoon het beste, deze remixes kunnen imo echt niet tippen aan het origineel.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Heel vet dat er eindelijk weer remix ep's worden uitgebracht met meerdere visies van dezelfde plaat.
Hoop dit echt weer meer te zien. Zeker als het leuk en verschillend wordt aangepakt.

Zo op eerste gehoor vind ik ze geen van alle echt sterk eigenlijk.

Vind die van Enyqmal het beste. :thumbup:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
M Unic wrote:Heel vet dat er eindelijk weer remix ep's worden uitgebracht met meerdere visies van dezelfde plaat.
Hoop dit echt weer meer te zien. Zeker als het leuk en verschillend wordt aangepakt.
Dit. Maar helaas ook:
M Unic wrote: Zo op eerste gehoor vind ik ze geen van alle echt sterk eigenlijk.
Op die van Enyqmal na, vind ik ze nogal "hetzelfde, maar dan slechter" :/
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Die memorize remix klinkt echt kwalitatief erg ondermaats. Synthsoldier prima kwaliteit maar helaas klinkt het gewoon als een remake en niet als een remix.
Enyqma is het als beste gelukt om het in een eigen jasje te steken. Kan niet tippen aan het origineel maar toch een aardig plaatje.