Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Activator - Winter EP (ACTDIG052)

Label: Activa Records
WEB release: 31/01/2013

A1. Activator - Winter Song
B1. Activator - Winter Dub
C1. Activator - Deep Red
D1. Activator - Miciunka

Samples:





Bron: BRON
http://www.youtube.com/user/Oldbridgestudio/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:29 
 
Hardtraxx Addict

Deep Red @ 3.20 minuut :thumbsup: :drool: :love:
Andere platen ook dik! Gewoon een goede E.P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Winter Song: heerlijke reverse, iets wa lange break maar wat er na komt is gewoon lekker, kreeg beetje kippevel. :$
Winter Dub: denk gewoon Winter Song maar zonder break, zelfde mening dus.
Deep Red: mid-intro geeft een lekkere drive mee, leuke opbouw naar de climax toe. Anti climax behoudt de drive met die mooie screeches, kicks zijn ook goed te doen.
Miciunka: Is die screech nou een kat? xd goed plaatje voor de rest.

Voorkeur gaat naar Winter Song/Dub, beste plaat op deze EP imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Miciunka: Is die screech nou een kat? xd


lijkt er wel op he! XD

vind ze allemaal wel superdik!
werd bij deep red ook helemaal in dat filmpje getrokken xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sounds zijn best leuk, maar de kicks zijn ondermaats. Viel live bij platen als Wesker en Big Fat Pancake goed te merken, en hier lijkt het niet anders te zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:57 
 

Weet niet wat ik hier nou precies van moet vinden, sounds zijn wel leuk bij sommige trackjes
Maar heb vaak het idee dat het in elkaar is geknutselt door een 7 jarige.

En die kicks... zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Winter Dub: denk gewoon Winter Song maar zonder break.

Zonder vocals bedoel je ;) Dat is namelijk de bedoeling van een dubversie.


Ik ga voor de dub en Deep Red. Miciunka afgezet na 5s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Dacht dat de break ook was weg gelaten omdat de preview korter was, had er gewoon doorheen geklikt en hoorde de vocals niet meer, dus dacht ik dat de break ook weg was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Dacht dat de break ook was weg gelaten omdat de preview korter was, had er gewoon doorheen geklikt en hoorde de vocals niet meer, dus dacht ik dat de break ook weg was. :P

De break is inderdaad een halve minuut korter geworden doordat die vocals eruit zijn gehaald. Vandaar een kortere preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de kicks! Die kat is echt geniaal haha! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cool gedaan die clips :D kmoest bij Deep Red laggen toen de armen van die pop op de beat meegingen tijdens die anti-climax

Winter Song is echt een heel mooi nummer. Ondanks de lange break vind ik em mooie dan Winter Dub. Hij is lekker bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Winter Song en Deep Red zijn wel vet! Jammer van de kicks, zou allemaal een stuk lekkerder klinken als er een volle, stevige kick onder zat.
Activator doet ook gewoon waar hij zin in heeft volgens mij, bevalt me wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:03 
 
Hardtraxx Elite

Haha geniale clips, ook die katten screeches :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Sounds zijn best leuk, maar de kicks zijn ondermaats. Viel live bij platen als Wesker en Big Fat Pancake goed te merken, en hier lijkt het niet anders te zijn..


Vond je?? Ik heb met name bij het live horen van Big Fat Pancake toch wel mijn waardering voor de track gekregen terwijl ik hem thuis nix aan vond (moet er wel bijzeggen dat ik in het midden van de zaal stond) denk dat ik deze platen weer live moet horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

+1 voor 4 tracks tegelijk releasen.
+1 voor lekker je eigen ding doen.
+1 voor de filmpjes.
+1 voor de heerlijke reverse in Winter Song.
+1 voor de screeches.
+1 voor het feit dat vrijwel alle tracks (vooral in het begin) lekker doorbeuken.
+1 als ie lekker zo doorgaat. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Winter Song heeft een lekkere reverse. Sounds er omheen klinken ook heerlijk! Die break duurt me te lang en vind ik niet boeiend, heerlijk dus dat er een Dub versie is. Climax vind ik ook wel gaaf klinken, lekkere sound, melodie blijft hangen en kicks zijn in orde :)

Deep Red doet me op dit moment nog niet heel veel.

Miciunka is gaaf gedaan met die katscreech en die kicks komen best wel door hier. Climax vind ik wat aan de saaie kant, wel een leuke anti opzich. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran

Activator - Winter Song:
Onverwachts dikke mid-intro met hele volle reverse. Apart maar fijn. De break heeft een slechte vocalist en de sounds op de achtergrond klinken ook amateuristisch. Die foeilelijke uithalen net voor de climax klinken voor geen meter. Opbouwende melodie richting de climax duurt een beetje lang. De climax erachter aan is dan ook nog eens erg saai om aan te horen.

Activator - Winter Dub:
Nu klinkt de break wat leeg, toch prefereer ik deze omdat ik de vocals wat vals vind klinken.

Activator - Deep Red:
Mid-Intro heeft een leuke screech, kicks zijn wel ondermaats. Het geeft ook niet echt een bepaalde drive die Winter Song bijv. wel geeft. Vocals klinken ook hier voor geen meter. Opbouw naar de climax is wel gruwelijk. Heerlijke climax, hoge korte screeches die heel veel drive meegeeft. Iets wat ik in de intro heel erg miste. Ook hier zijn de kicks en minpunt.

Activator - Miciunka:
Weer van die achterlijke vocals, serieus het klinkt gewoon nergens na. Screech in de mid-intro is vet gdaan. Aan de andere kant is het ook een vrij irritant geluid :P De break heeft weer zwakke vocals, de geluiden op de achtergrond bouwen wel een zeer goede spanning op richting een anti climax. Die dus ook uiteindelijk komt. Jammer genoeg een wat zwakke anti.

Sounds klinken vrij amateuristisch. Kicks moet hij nog hard aan werken ik vind er geen bal aan. Verder klinkt het heel rommelig en lijkt het in elkaar gezet zijn door een beginner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:00 
 
Artiest

Vette release!! Veel originele elementen, veel intensiteit. Filmpjes zijn ook goed sfeerverhogend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op die kattenscreeches na vind ik 't allemaal best wel vette platen, dat styletje van Acti van tegenwoordig bevalt me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:01 
 
Hardtraxxer

Kan ze alle drie wel waarderen :)
Maar valt t niemand op dat deep red een kopie is van satana? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:50 
 

Beide winter tracks klinken erg vet!
Ik krijg wel de indruk dat ik naar lage kwaliteit samples aan het luisteren ben. Hopelijk klinken de tracks een stukje voller als ze zijn uitgebracht, maar sowieso,

JVDM schreef:
+1 voor 4 tracks tegelijk releasen.
+1 voor lekker je eigen ding doen.
+1 voor de filmpjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:02 
 
Hardtraxx Elite

Zeer vette releases! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

A1. Activator - Winter Song
Vet :) Lekkere reversed en een aparte climax (positief)

B1. Activator - Winter Dub
Zelfde als A1.

C1. Activator - Deep Red
Doet me niks.

D1. Activator - Miciunka
Hallo Zatox kicks... Leuk idee dat met die kat, maar ik vind het na 1x luisteren al fucking irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw! Activator komt weer een beetje terug! :) Winter Song vind ik echt een zalig mainstreamplaatje. Erg fijne sfeer zit erin. Voor Winter Dub geldt hetzelfde. Deep Red vind ik dan weer erg standaard het-moet-hard-overkomen. Anticlimax vind ik echter wel leuk, al lijkt deze wel veel op Satana. Miciunka vind ik wel grappig met die kat, maar de kicks zijn gewoon Zatox kicks, zoals Elexz terecht zei. Doet me over het algemeen zeer weinig. Kortom, die Winter Song/Dub doet het 'm voor mij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Winter Dub is echt heel vet! Heel vet gedaan die melodie ^^
Bij de andere 2 zijn de kicks echt zwaar beroerd, die clips zijn wel weer heerlijk gedaan :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle