Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Audiofreq - Welcome To The Future (Chain Reaction Remix) (APHET005)

Label: Audiophetamine
WEB release: 23/01/2017

Tracks:
Audiofreq - Welcome To The Future (Chain Reaction Remix)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Jezus wat goedkoop dit...Is zowel de kick als de sounds van The Record Breaking/Like a Boss...
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
ErikZ wrote:Jezus wat goedkoop dit...Is zowel de kick als de sounds van The Record Breaking/Like a Boss...
Misschien is die remix wel rete oud? Anyway, ik vind de stijl van like a boss juist vet :)

Edit: ik vind het dus echt wel een vette plaat :drool:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Positief verrast!
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Chain Reaction is kut. Solo presteert hij helemaal niets meer, helaas.
Leeft (en verdient vooral)nu mee op het succes van Minus Militia.
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Remix heeft totaal geen meerwaarde. Kick komt niet lekker door ook. Chain Reaction is al lang door veel producers voorbijgestreefd.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Oh Chain Reaction leeft ook nog
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Ik vind het niet zo goed klinken helaas. Ik vond zijn vorige EP nog best leuk ook al is dat alweer maanden geleden.

Helaas is dit een dj/producer die zwaar op de achtergrond staat, terwijl die het wel kan. Ik begin hetzelfde gevoel te krijgen met Crypsis, waarvan de producties naar mijn mening in kwaliteit flink achteruit is gegaan. óók zijn tracks behalve 'torture' worden nauwelijks door andere dj's gedraaid. Ik hoop dat ze allebei hun weg terug kunnen vinden
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Preview + releasedatum toegevoegd
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Chrypt0n wrote:Helaas is dit een dj/producer die zwaar op de achtergrond staat, terwijl die het wel kan. Ik begin hetzelfde gevoel te krijgen met Crypsis, waarvan de producties naar mijn mening in kwaliteit flink achteruit is gegaan,
Dat Chain Reaction op de achtergrond staat heeft echter een andere reden, vgm heeft hij gewoon een full-time baan.

Los daarvan nooit echt fan geweest van CR. Vind het wel 'oke' tracks met idd vaak dezelfde elementen.

Wat betreft deze track:
Helicaze wrote:Positief verrast!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik zou eerlijk gezegd geen enkel boeiend element hier uit kunnen opnoemen. Ik werd enigszins positief toen de melodie in de tweede climax begon, maar dat al weer snel weg toen deze onderbroken werd door die screeches.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
StevenvanKuijk wrote:
Chrypt0n wrote:Helaas is dit een dj/producer die zwaar op de achtergrond staat, terwijl die het wel kan. Ik begin hetzelfde gevoel te krijgen met Crypsis, waarvan de producties naar mijn mening in kwaliteit flink achteruit is gegaan,
Dat Chain Reaction op de achtergrond staat heeft echter een andere reden, vgm heeft hij gewoon een full-time baan.

Los daarvan nooit echt fan geweest van CR. Vind het wel 'oke' tracks met idd vaak dezelfde elementen.

Wat betreft deze track:
Helicaze wrote:Positief verrast!
Aah als die inderdaad een full time baan heeft dat kan ik het zeker begrijpen ^^