Wat vind jij het beste hardstyle label

Fusion
11
25%
Scantraxx (Ook alle Sub-Labels)
21
48%
Superplastik
1
2%
Dance Pollution
3
7%
Titanic Records
1
2%
BLQ
0
No votes
M!D!FY
2
5%
Dutchmaster Works
2
5%
DJ's United Records (zanzatraxx en Red inbegrepen)
2
5%
Seismic Records
1
2%

Total votes: 44

O
Frank wrote:kijk alleen al naar dit dat zegt genoeg waarom ik voor DJ's United Records heb gevote :cool: http://www.discogs.com/label/DJ's+United+Records

staan zulke goede nummers tussen :lol:
Ik zie er toch echt geeneen. :nono:
Hardtraxx Beheerder
6131 posts member since 2008
online now
Frank wrote:kijk alleen al naar dit dat zegt genoeg waarom ik voor DJ's United Records heb gevote :cool: http://www.discogs.com/label/DJ's+United+Records

staan zulke goede nummers tussen :lol:
Vanaf DJU019 (was een van me eerste platen) ben ik dat label pas in de gaten gaan houden...vind het niet zo super :P

Maar ken die oudere nummers niet, dusja, kan er niet echt een goede mening over geven ^^
Opperhoofd wrote: Ik zie er toch echt geeneen. :nono:
Fijn voor je...hij wel
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Alleen F.M.W en ring that shit vind ik lekker
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Ik vind de laatste paar release op DJ's united wel echt lekker hoor. Dan zeker het Zanzatraxx gedeelte

Enne even voor Opperhoofd.. Wat ben jij toch een ontzettend iritant persoon.
A
Hardtraxxer
441 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Scantraxx vote van mij...
Waarom? Komen gewoon leuke nummers op uit.
Verder vind ik Dance Pollution en Fusion ook gewoon geweldig.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Fusion!!!!!
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Dennis Aka Mash wrote:Ik vind de laatste paar release op DJ's united wel echt lekker hoor. Dan zeker het Zanzatraxx gedeelte

Enne even voor Opperhoofd.. Wat ben jij toch een ontzettend iritant persoon.
Zanzatraxx gedeelte :thumbup: alleen heb je er nog niet op gevote?
Hardtraxx Veteran
Ik heb er niet op ge-voted nee. Heb namelijk al ge-voted op Scantraxx.
Maar Zanzatraxx zou bij mij wel niet op 1 komen. Dat weet ik toch wel.
Last edited by Dennis Aka Mash on 22 Aug 2008 18:10, edited 1 time in total.
O
Dennis Aka Mash wrote:Ik heb er niet op ge-voted nee. Heb namelijk al ge-voted op Scantraxx.
Maar Zanzatraxx zou bij mij wel op 1 komen. Dat weet ik toch wel.
Maar daarom vote je voor Scantraxx? -.-
E
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2008
last seen Jan 2010
Waar is Zanzatraxx?? :thumbdown:

ik heb dus maar voor scantraxx gekozen, en dan vooral Scantraxx Reloaded en Special. En bij die nieuwe: Silver zullen ook wel een paar vette releasjes komen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
Opperhoofd wrote:
Dennis Aka Mash wrote:Ik heb er niet op ge-voted nee. Heb namelijk al ge-voted op Scantraxx.
Maar Zanzatraxx zou bij mij wel op 1 komen. Dat weet ik toch wel.
Maar daarom vote je voor Scantraxx? -.-
Maar Zanzatraxx zou bij mij wel niet op 1 komen.
Zo moest de zin eigenlijk, klein tiep foutje :$
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ephorus wrote:Waar is Zanzatraxx?? :thumbdown:

ik heb dus maar voor scantraxx gekozen, en dan vooral Scantraxx Reloaded en Special. En bij die nieuwe: Silver zullen ook wel een paar vette releasjes komen :thumbsup:
DJ's United Records (zanzatraxx en Red inbegrepen) -.-
T
Hardtraxxer
242 posts member since 2008
last seen Nov 2010
Scantraxx zouw ut :worship:

Als je kijkt naar welke (naar mijn mening :P) top artiesten daar hun platen op uitbrengen, zegt volgens mij genoeg..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vraag me af, of alle mensen die gestemd hebben, uberhaupt wel weten welke artiesten/nummers er op welk label zijn uitgebracht. :')
Scantraxx heeft natuurlijk wel goede nummers, maar qua releasetactiek lopen ze voor mij ver achter. Eerst een plaat 1000x spelen tijdens een gig en vervolgens een half jaar tot een jaar later de plaat uitbrengen xd
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2010
Lyst wrote:maar qua releasetactiek lopen ze voor mij ver achter. Eerst een plaat 1000x spelen tijdens een gig en vervolgens een half jaar tot een jaar later de plaat uitbrengen xd
Helemaal mee eens..
Hardtraxx Veteran
Massaal klagen bij Scantraxx? :P
O
Lyst wrote:Ik vraag me af, of alle mensen die gestemd hebben, uberhaupt wel weten welke artiesten/nummers er op welk label zijn uitgebracht. :')
Scantraxx heeft natuurlijk wel goede nummers, maar qua releasetactiek lopen ze voor mij ver achter. Eerst een plaat 1000x spelen tijdens een gig en vervolgens een half jaar tot een jaar later de plaat uitbrengen xd
Gaat het om de tijd tussen het uitbrengen van tracks of om welk label je het beste vindt? :whistle:
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2010
Opperhoofd wrote:
Lyst wrote:Ik vraag me af, of alle mensen die gestemd hebben, uberhaupt wel weten welke artiesten/nummers er op welk label zijn uitgebracht. :')
Gaat het om de tijd tussen het uitbrengen van tracks of om welk label je het beste vindt? :whistle:
Nee, maar hoelang het duurt voor een track uitgebracht wordt heeft er wel mee te maken welk label je het beste vind.. :whistle:
R
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2008
last seen May 2009
fusion en Superplastik
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
StraightOn Black.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
online now
2017 poll ?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Gearbox
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Ik vind Dirty Workz het beste label qua diversiteit: van bijvoorbeeld Phuture Noize tot Psyko Punkz en NSCLT tot Hard Driver/Coone (de overigen ter zijde).

Muzikaal gezien spreekt Roughstate mij het meest aan, m.u.v. Adaro. Met 3 van de 4 acts (B-Freqz en G4H niet meegerekend) aanwezig op Qlimax, een X-Qlusive en doorgaans de aanwezigheid op vrijwel elke line-up mag toch wel gezegd worden dat dit een erg toonaangevend label is.