Artiest
174 posts member since 2015
last seen Oct 2022
Breadhead - She Got The Nails (BHREC001)

Label: Breadhead Records
WEB release: 12/12/2016

Tracks:
Breadhead - She Got The Nails

Samples:
View on SoundCloud

Bron:
Image
Last edited by Breadhead on 24 Mar 2017 13:50, edited 1 time in total.
Artiest
last seen Oct 2022
Beste leden,

Ik heb besloten om deze track onafhankelijk te releasen en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Misschien vind je het vet, misschien vind je het helemaal niks, maar laat dan weten waarom niet! Ik sta altijd open voor feedback en zal dit ook meenemen in m'n nieuwe producties! Alvast bedankt en ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Thanks,
Jay Phobia
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Jay Phobia wrote:Beste leden,

Ik heb besloten om deze track onafhankelijk te releasen en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Misschien vind je het vet, misschien vind je het helemaal niks, maar laat dan weten waarom niet! Ik sta altijd open voor feedback en zal dit ook meenemen in m'n nieuwe producties! Alvast bedankt en ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Thanks,
Jay Phobia
"Ik heb besloten" aka "niemand wilde mijn track releasen"
Artiest
last seen Oct 2022
Thijsert wrote:Zit zeker potentieel in, kick zit nog wel veel werk in! En vind het je logo wel wat weghebben van Jay Reeve
Thanks voor je feedback! Wat zou je anders doen aan de kick?
Artiest
last seen Oct 2022
Stan wrote:
Jay Phobia wrote:Beste leden,

Thanks,
Jay Phobia
"Ik heb besloten" aka "niemand wilde mijn track releasen"
:D