Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 12:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Breadhead - She Got The Nails (BHREC001)

Label: Breadhead Records
WEB release: 12/12/2016

Tracks:
Breadhead - She Got The Nails

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2016 12:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beste leden,

Ik heb besloten om deze track onafhankelijk te releasen en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Misschien vind je het vet, misschien vind je het helemaal niks, maar laat dan weten waarom niet! Ik sta altijd open voor feedback en zal dit ook meenemen in m'n nieuwe producties! Alvast bedankt en ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Thanks,
Jay Phobia
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jay Phobia schreef:
Beste leden,

Ik heb besloten om deze track onafhankelijk te releasen en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Misschien vind je het vet, misschien vind je het helemaal niks, maar laat dan weten waarom niet! Ik sta altijd open voor feedback en zal dit ook meenemen in m'n nieuwe producties! Alvast bedankt en ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Thanks,
Jay Phobia


"Ik heb besloten" aka "niemand wilde mijn track releasen"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 17:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Zit zeker potentieel in, kick zit nog wel veel werk in! En vind het je logo wel wat weghebben van Jay Reeve

Thanks voor je feedback! Wat zou je anders doen aan de kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 17:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Stan schreef:
Jay Phobia schreef:
Beste leden,

Ik heb besloten om deze track onafhankelijk te releasen en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Misschien vind je het vet, misschien vind je het helemaal niks, maar laat dan weten waarom niet! Ik sta altijd open voor feedback en zal dit ook meenemen in m'n nieuwe producties! Alvast bedankt en ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Thanks,
Jay Phobia


"Ik heb besloten" aka "niemand wilde mijn track releasen"

:D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle