Original mixDonnyD wrote:Maar waren dan de original mix en radio edit gelekt?
Related topics
- View the latest post: Radical Redemption & D - Sturb - Kill Me (Climax Edit)
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: D-Sturb & Radical Redemption - ID (Ready To Roll)
- View the latest post: D-Sturb & Radical Redemption - Jump MF (EOL265)
- View the latest post: D-Sturb - High Power (Radical Redemption Remix) (EOL194)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Best een vette plaat, jammer dat inderdaad de melo niet wordt doorgetrokken. 
Was exact mijn gedachte.chas1n wrote:MiM heeft een plaat nog nooit zo snel gereleased.
5 November voor het eerst gedraaid en nu al uit. Is in principe wel logisch na die lek.
-
T
- 1 posts member since 2016
- last seen Dec 2016
D-strub?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Nu pas op YouTube
Trouwens als hij echt op 5 november pas als voor het eerst gedraaid is, kunnen we dan spreken van de snelste release ooit als je het moment van eerste keer draaien en de release datum als meetpunt pakt?
Flinke kogel ookRoyvn_ wrote:klopt idd helemaal niks van dat artworktjakevladze wrote:Ik wist niet dat kogels met hulzen geschoten worden.
Echt zonde dat er niets met die melodie wordt gedaan . Vind het nu een erg saai nummer, 3x praktisch dezelfde anticlimax 
Op het filmpje waarin hij losgaat is het allemaal vetter dan HQ. Bij de melodie klinkt het allemaal nog wel zuiver maar zodra de kicks erin vliegen is het één grote distortion en valt er voor mij niet meer naar te luisteren.
Ik vind deze plaat eigenlijk heel slecht.
Te veel kickrolls, te hoge distortion, stoere vocals en telkens opnieuw die anticlimax. Dit mag wat mij betreft op de 13/12 hoop gegooid worden.
Quote: ''Dit is geen muziek. Dit is geluid''Helicaze wrote:Ik vind deze plaat eigenlijk heel slecht.Te veel kickrolls, te hoge distortion, stoere vocals en telkens opnieuw die anticlimax. Dit mag wat mij betreft op de 13/12 hoop gegooid worden.
Faalhaas wrote:Op het filmpje waarin hij losgaat is het allemaal vetter dan HQ. Bij de melodie klinkt het allemaal nog wel zuiver maar zodra de kicks erin vliegen is het één grote distortion en valt er voor mij niet meer naar te luisteren.
dit wel eigenlijk. met zulke kicks kan ik helaas niet zoveel
Klinkt alsof mn boxen zijn opgeblazen 
Radical is ook het ook wel even kwijt wat mij betreft. Zen album was leuk maar daarna is het toch steeds hetzelfde. Op Protest of indignation na dan. Ook deze is veel te geforceerd. 2 herkenbare sounds bijeen geplakt zonder er echt een plaat van te maken. Gemiste kans dit.
Nee niks voor mij dit, laat platen als God's Child, Insanity of Protest of Indignation maar weer eens vaker voorbij komen 
DL22 wrote:Radical is ook het ook wel even kwijt wat mij betreft. Zen album was leuk maar daarna is het toch steeds hetzelfde. Op Protest of indignation na dan. Ook deze is veel te geforceerd. 2 herkenbare sounds bijeen geplakt zonder er echt een plaat van te maken. Gemiste kans dit.
Zijn nieuwe plaat (demon?) laat weer een hele lekkere sound horen anders.DL22 wrote:Radical is ook het ook wel even kwijt wat mij betreft. Zen album was leuk maar daarna is het toch steeds hetzelfde. Op Protest of indignation na dan. Ook deze is veel te geforceerd. 2 herkenbare sounds bijeen geplakt zonder er echt een plaat van te maken. Gemiste kans dit.
Na de HQ neem ik m'n woorden terug. Wat een afschuwelijke laag distortion zit er op die kicks zeg, echt niet te luisteren

Inderdaad, heel lekker plaatje is dat voor zover ik hem nu heb gehoord.tjakevladze wrote:Zijn nieuwe plaat (demon?) laat weer een hele lekkere sound horen anders.DL22 wrote:Radical is ook het ook wel even kwijt wat mij betreft. Zen album was leuk maar daarna is het toch steeds hetzelfde. Op Protest of indignation na dan. Ook deze is veel te geforceerd. 2 herkenbare sounds bijeen geplakt zonder er echt een plaat van te maken. Gemiste kans dit.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
The Black Demon remix?Daveytl wrote:Inderdaad, heel lekker plaatje is dat voor zover ik hem nu heb gehoord.tjakevladze wrote:Zijn nieuwe plaat (demon?) laat weer een hele lekkere sound horen anders.DL22 wrote:Radical is ook het ook wel even kwijt wat mij betreft. Zen album was leuk maar daarna is het toch steeds hetzelfde. Op Protest of indignation na dan. Ook deze is veel te geforceerd. 2 herkenbare sounds bijeen geplakt zonder er echt een plaat van te maken. Gemiste kans dit.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 13 days ago
Vind het zelf ook iets teveel van het goedeIndyy wrote:Na de HQ neem ik m'n woorden terug. Wat een afschuwelijke laag distortion zit er op die kicks zeg, echt niet te luisteren![]()
Klinkt gewoon niet goed afgewerkt op deze manier.